Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-10-2009 11:46 #800973 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)
Ik ga ook! Al carpool-end met Wouter!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 12:34 #800974 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)
Ik zou zeggen, je ziet het op zaterdag wel.:grr2:
Gewoon struinen door de rekken heeft in het verleden bewezen zeer nadelig voor de organiserende dealer; niks ligt meer op zijn plek, er ligt van alles op de grond.
Vandaar dat we ervoor hebben gekozen alles op tafels in een van de ruimtes uit te stallen. Dan kan het weer makkelijker ingeruimd worden achteraf.
Ik ga vanavond nog de laatste zaken klaarzetten en de borden vanaf de N75 ophangen (Volvo met het Belgische clublogo).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-10-2009 13:01 #800976 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)
Let op, ik wil wel een mooi fotoverslag en verslag van welke mooie delen er allemaal gekocht zijn!
Dan weet ik tenminste wat ik gemist heb.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
02-10-2009 13:37 #800985 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)

volvomania;121697 schreef : Vandaar dat we ervoor hebben gekozen alles op tafels in een van de ruimtes uit te stallen. Dan kan het weer makkelijker ingeruimd worden achteraf.
Ik ga vanavond nog de laatste zaken klaarzetten en de borden vanaf de N75 ophangen (Volvo met het Belgische clublogo).

Dat is dan juist extra fijn met zoeken :)
En ook goed om te weten dat die borden er hangen, dan hoeven we de navi niet mee te nemen (het schijnt dat je de dealer vanaf de grote weg ziet liggen maar er ergens vanaf de achterkant in moet rijden)

Jos360;121699 schreef : Let op, ik wil wel een mooi fotoverslag en verslag van welke mooie delen er allemaal gekocht zijn!

Ik zal kijken wat ik kan doen ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-10-2009 14:15 #800988 door V300 register
Robert,
is het cash betalen of ook mogelijkheid om bankcontact (PINpas voor de NL'ers) te gebruiken? Dan weet ik of ik geld moet afhalen!

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 14:52 #800995 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)
De dealer is inderdaad vanaf de weg te zien maar je moet rond rijden om er te komen.
Betaalwijze is zoals bij alle "onderdelenbeurzen" cash betalen. Ik vermoed dat er Dilsen zelf nog wel een bankautomaat is voor het geval dat.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-10-2009 15:06 #800997 door V300 register

volvomania;121719 schreef : De dealer is inderdaad vanaf de weg te zien maar je moet rond rijden om er te komen.
Betaalwijze is zoals bij alle "onderdelenbeurzen" cash betalen. Ik vermoed dat er Dilsen zelf nog wel een bankautomaat is voor het geval dat.....

Kon het maar beter gewoon vragen! Was iets veiliger!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-10-2009 16:07 #801056 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)

Jos360;121699 schreef : Let op, ik wil wel een mooi fotoverslag en verslag van welke mooie delen er allemaal gekocht zijn!

Ik denk niet dat er veel foto's komen.. Viel een beetje tegen eerlijk gezegd. Francoise had een nieuwe uitlaat origineel, en dat was zo'n beetje het meest bijzondere denk ik ;) Owja wij hadden een motorverwarming en 2 strippingsets (dat dunne door Anjo zo gehate lijntje :P) in zwart en grijs, precies goed voor onze auto's. Daarnaast nog wat 240 spul.

Maar kort samengevat was het erg rommelig, weinig bijzonder spul en erg duur voor een opruiming.

Ow Karsten, wat had jij uitgevreten? Jij werd even vakkundig buiten gegooid door de baas :lol:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2009 16:13 #801058 door V300 register
Haha, dan wil ik Karsten zijn verhaal wel eens horen :D

Het was dus vooral 343 spul of niet? En motorvoorverwarming als in standkachel? Dat is wel leuk spul opzich.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2009 16:27 #801059 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Grote Volvo-onderdelenbeurs 3 oktober 2009 (B)
er stond een mooie kist met servicebulletins etc, karsten had er een paar uitgezocht en vroeg de stukprijs. dat was dus e10 per boekje waarop hij ze blijkbaar iets te enthousiast terug de kist in gooide:humor: het bleek dus wel dat de chef dat niet echt op prijs stelde:D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC