Wensen/ideëen voor 2010
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Deall?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wel ontzettend leuk wat ik van horen zeggen heb. Helaas heb ik het zelf nooit gedaan. Je krijgt een driftcursus in verschillende onderdelen en verschillende auto's. oa V340's, BMW e30's en Sierra's geloof ik.
Het zijn geen gestripte 340's zo ver ik gehoord heb dus als de V3C langs komt kunnen er nog leuke onderdelen gevonden worden ook :humor: Ik weet dat er auto's met el.ramen en cassettehouders rondrijden, misschien wel meer leuks.
- Mark Smeets
- Moderator
-
www.eurocircuit.nl/cursussen_particulier_blijdatikglij.php
wel leuk die tekst! 'wat oma er niet mee kon' :humor:
Opzicht lijkt het me wel leuk, en orginiseren is niet zo moeilijk, gewoon mailtje sturen en vragen voor een groepspragramma / korting. Maar gezien de hoge prijs denk ik niet dat het animo groot zal zijn :no:
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;124220 schreef : Als iemand van jullie dit wil regelen met datum, kan ik hem op de kalender zetten, financien regelen en verder afstemmen.
en, is dit het antwoord op alle leuke, maar onhaalbare ide?n?
u vraagt, wij zeggen: draait u maar?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Erik;124225 schreef : Ik hoop dat er een goedkoper alternatief is: bijv. een slipcursus. Kan iemand dat onderzoeken?
heb je hun programma al eens bekeken? Het is duur, maar je krijgt er ook een hoop lol voor terug.
Ik ga er morgen eens een mailtje aan wagen en vragen of er korting mogelijk is.
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;124226 schreef : Ik ga er morgen eens een mailtje aan wagen en vragen of er korting mogelijk is.
Krijg net een idee
Ik zal ze vragen of een verkleinde cursus met alleen de 3-series mogelijk is voor een schappelijke prijs

Misschien dat ze een 3tal opties kunnen geven wbt prijs en omvang van de cursus..
- V300 register
- Verbannen
-
TimTim;124217 schreef : Een soort van circuit/opendeur/vrij rijden - dag lijkt me wel interessant, natuurlijk is het leuk om rond te scheuren/slippen/driften etc. maar ook leerzaam om de grenzen van je eigen auto te verkennen.
Misschien handig om dan als clubwinkel alvast een aantal differenti?len in te kopen?? :crazy1:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Jonge types 340'tigs is eigenlijk de beste optie. Wellicht kunnen we beter een aantal auto's regelen waar iedereen in kan rijden.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga echt niet driften maar kijk graag toe hoe iemand anders het probeert:yeah: