Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Wensen/ideëen voor 2010
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 21:10 #629411
door E. van Oostveen
Wensen/ideëen voor 2010 is gemaakt door E. van Oostveen
Neem het huidige programma als basis en kijk wat er beter, anders, meer of minder kan. Geef ook te kennen aan welk programma-deel je kunt/wilt bijdragen. Het hoe komt later wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-08-2009 21:32 #794895
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wensen/ideëen voor 2010
qua club, forum of evenementen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 21:50 #794899
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wensen/ideëen voor 2010
Het staat onder de categorie evenementen: dus evenementen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 21:57 #794902
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Wensen/ideëen voor 2010
de hoeveelheid vind ik prima; de meeste evenementen waar ik dit jaar bij aanwezig geweest ben werden naar mijn mening ook aardig goed bezocht.
waar ik wel nog een klein beetje m'n twijfels bij heb is dat bij de aanschrijving van een evenement door een clublid de verantwoordelijkheid voor dat evenement volledig bij die persoon neer te leggen. bijvoorbeeld op dit moment de lichtjesroute welke vrij recent gehouden wordt maar tot nog toe ook niets van bekend is..
bij een dergelijk iets zou er een termijn moeten zijn wanneer iets wel of niet klaar is; als een vaste periode voor een evenement (bijv 4 weken) een mailtje of belletje van de evc naar diegene die het evenement organiseerd gedaan wordt om te vragen hoe het ermee staat en of er wat te overleggen/aan te tonen valt over het evenement, zodat je daarmee verder kan. bij een vaste termijn van tevoren kun je altijd nog makkelijk nog beslissen of je een evenement moet afblazen omdat je twijfelt of de organisatie van het evenement wel goed geregeld is; of met een gerust hart weet dat er een succesvol evenement gepland is omdat de organisator alles voor elkaar heeft..
waar ik wel nog een klein beetje m'n twijfels bij heb is dat bij de aanschrijving van een evenement door een clublid de verantwoordelijkheid voor dat evenement volledig bij die persoon neer te leggen. bijvoorbeeld op dit moment de lichtjesroute welke vrij recent gehouden wordt maar tot nog toe ook niets van bekend is..
bij een dergelijk iets zou er een termijn moeten zijn wanneer iets wel of niet klaar is; als een vaste periode voor een evenement (bijv 4 weken) een mailtje of belletje van de evc naar diegene die het evenement organiseerd gedaan wordt om te vragen hoe het ermee staat en of er wat te overleggen/aan te tonen valt over het evenement, zodat je daarmee verder kan. bij een vaste termijn van tevoren kun je altijd nog makkelijk nog beslissen of je een evenement moet afblazen omdat je twijfelt of de organisatie van het evenement wel goed geregeld is; of met een gerust hart weet dat er een succesvol evenement gepland is omdat de organisator alles voor elkaar heeft..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 21:59 #794905
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Wensen/ideëen voor 2010
Wat erin moet blijven, is de verdeling van de evenementen over de zaterdagen en zondagen.
Als je op zaterdag moet werken, is een zondag-evenement erg handig (en andersom ook natuurlijk).
Dat vind ik top!
Als je op zaterdag moet werken, is een zondag-evenement erg handig (en andersom ook natuurlijk).
Dat vind ik top!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 22:04 #794907
door E. van Oostveen
Ik kan niet verhullen dat het dit jaar nog niet altijd zo strak verloopt als ik en jij dus ook in ieder geval wensen. Daar zit een punt van verbetering. Ik houd me wel strak aan de aankondigingstermijn van eerst een maand van te voren en daarna een week of twee weken van te voren en soms nog een extra aankondiging.
Het is niet de bedoeling dat de EVC zelf iets gaat organiseren. Wel kunnen we ondersteunen en begeleiden en voor de financien zorgen. En natuurlijk het programma samen stellen/afstemmen en de aankondigingen doen en contacten houden met aanbieders van externe evenementen, zoals de VKB.
Het is niet de bedoeling dat de EVC zelf iets gaat organiseren. Wel kunnen we ondersteunen en begeleiden en voor de financien zorgen. En natuurlijk het programma samen stellen/afstemmen en de aankondigingen doen en contacten houden met aanbieders van externe evenementen, zoals de VKB.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 22:07 #794908
door Anjo van den Akker
als evc een beetje de organisatoren van een evenement achter de broek aan zitten tbv het goed organiseren van het evenement is wat ik bedoel:)
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Wensen/ideëen voor 2010
natuurlijk is dat zo! maar naar mijn mening is het wel de bedoeling dat de evc weet hoe het met de organisatie van een evenement is voordat je als evc een aankondiging doet. want als je aankondigt en er wordt voor het evenement niets geregeld, dan zit je op de datum van het evenement wel in de shitzooi!Erik;117835 schreef : Het is niet de bedoeling dat de EVC zelf iets gaat organiseren.
als evc een beetje de organisatoren van een evenement achter de broek aan zitten tbv het goed organiseren van het evenement is wat ik bedoel:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-08-2009 22:11 #794909
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Wensen/ideëen voor 2010
Ik ben het eigenlijk volledig eens met Anjo.
De verdeling is idd gewoon goed. Een aantal toertochten, verdeeld over het land. Meerdere sleuteldagen, nog een nachtrit en BBQ.
Viel mij wel op dat veel evenementen toevallig net in mijn tentamen periodes vielen (eens per 6 weken afgelopen jaar). Maar komend jaar zijn dat er gelukkig nog maar 2, dus is dat 'probleem' minder. Alhoewel de BBQ elke jaar precies in de laatste tentamen periode valt :snif:
Overinges @ Anjo, de lichtjesroute wordt georganiseerd door de EVC, want Paul is ook lid van de EVC.... Heeft niemand een nummer van hem?
De verdeling is idd gewoon goed. Een aantal toertochten, verdeeld over het land. Meerdere sleuteldagen, nog een nachtrit en BBQ.
Viel mij wel op dat veel evenementen toevallig net in mijn tentamen periodes vielen (eens per 6 weken afgelopen jaar). Maar komend jaar zijn dat er gelukkig nog maar 2, dus is dat 'probleem' minder. Alhoewel de BBQ elke jaar precies in de laatste tentamen periode valt :snif:
Overinges @ Anjo, de lichtjesroute wordt georganiseerd door de EVC, want Paul is ook lid van de EVC.... Heeft niemand een nummer van hem?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 22:12 #794910
door E. van Oostveen
Doen we ook, maar soms is dat niet mogelijk. Bij de Lichtjesroute zal ik nu ff een mededeling bij schrijven.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-08-2009 22:52 #794916
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wensen/ideëen voor 2010
Is er eventueel interesse in een "Ardennenrrit"? Ik heb al tweemaal voor de Belgische Dafclub een Ardennenweek-end georganiseerd en wil dit bij voldoende belangstelling ook voor de V3C wel eens doen. Is erg fijn rijden met een 3-serie daar, vooral met Variomatic!
Moderators: Mark Smeets