Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking van Het grote V3C Toertocht-, BBQ- Stap- Slaap- en Poetsweekend 2009!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 07:43 #785189 door V300 register

setsunakaede;11023 schreef :
Lengtes vergelijken :+

Ik Wil de grootste hebben! :D

@Jeroen en Herma: het was een zalig weekend en ik hoop dat we het huis niet helemaal getrashed hebben! We stellen het zeker op prijs dat we daar allen welkom waren!

Ook de complimenten aan de organisatie, want het was weer tip-top!

@Stefan en de andere poetser! Bedankt allemaal voor de hulp, want ik denk dat ik er gegarandeerd veel plezier van ga hebben! Zeker nu het expertise is vandaag, zal ik er dubbel baat bij hebben!

@Diede en Wouter: Zekering van de radio is doorgebrand! Vanavond maar is een nieuwe kopen. Gelukkig hadden ze het ding fatsoenlijk geplaatst en zat er een zekering voor het radioblok in een speciaal schroefhoudertje!

@Kevin, bedankt voor mijn eerste 360 ervaring en sorry van je pookknop! hehe :lol:

Aan al de rest! Bedankt voor het weekend, maar volgende keer moet mijn bierbak wel leeg hoor! Zit ik nog thuis met 2 biertjes...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 08:30 #785191 door V300 register
Het was een superleuk weekend! Jammer dat ik iets eerder weg moest en niet goed heb kunnen helpen met het opruimen. De familie van Bodegom is super gastvrij en ik ben blij dat we dit soort evenementen kunnen houden. Ik had niet gedacht dat ik poetsen zo leuk zou vinden! Man, wat glimmen die velgen van mij! En de 360 van Ronald ziet er niet alleen top uit, hij rijdt ook indrukwekkend. De koni's mogen wel iets minder stug. :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 08:37 #785192 door E. van Oostveen
Eindelijk weer eens naar een danskroeg geweest. Dat is weer eens wat anders dan die leuter-avonden, zoals wijnproefavonden, bij vrienden (ook leuk overigens). Het had ff moeite om in feestmodus te raken, maar met zo'n gezelschap kun je niet anders.:)
De BBQ was heerlijk en de sfeer prima. Herma, Jeroen (en Kimberly) hadden zich goed voorbereid en tijdens het evenement was de catering uitmuntend.

Mijn nieuwe vehicel heeft zich prima gedragen. Echt jammer van de carrosserie. Ben wel een paar keer verkeerd gereden door oude sluiproutes uit te proberen; hebben ze daar nieuwe woonbuurten gemaakt met van die ringwegen zonder escape naar een historische landweg......:(

Heb ik de werkplaats nog een gehele voorbalk (nu zit er nieuw type 360 op) en deel binnenscherm vervangen. Toen had ik zin om naar huis te gaan.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 10:05 #785200 door Kevin Kloosterman

Anthony;110282 schreef : - de fotograaf uit den haag?

Zeg maar gewoon Kevin :y:

antiekeradio;110278 schreef : whahaha zie dat vrouwtje kijken!!
(op de achtergrond in't lichtblauw)

De fot doet het niet...

Dendorssers;110283 schreef : Zekering van de radio is doorgebrand!

Gelukkig maar! Ik zei al normaal zit er een zekeringetje achter yeehaa!

Dendorssers;110283 schreef : @Kevin, bedankt voor mijn eerste 360 ervaring en sorry van je pookknop! hehe :lol:

Graag gedaan, Karsten. Volgende keer iets minder hard aan de pook trekken dan blijft hij gewoon zitten. Vario rijder h?? Dan kan dat wel, die hoef je niet zo te roeren! :wtf:

Dendorssers;110283 schreef : Zit ik nog thuis met 2 biertjes...

Alsof je dat erg vind! :zzz:

Erik;110286 schreef : Toen had ik zin om naar huis te gaan.

Kan me wel voorstellen dat je het zat was inmiddels :yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 10:10 #785201 door V300 register
het is SDC10050.JPG

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 10:17 #785204 door V300 register
1. De BBQ was lekker

2. Ik heb me net kapotgelachen om de foto's. Wat zitten er een aantal behoorlijk debiele, maar vooral ZEER komische foto's tussen. Veel die ik in groot formaat ga bestellen en bewaren :D.

3. De poetsclinic mouwloos gedaan resulteerde toch nog in 2 verbrande armen + nek :D.

4. Ik voel de alcohol nu nog.... !

5. Niemand horen snurken! :)

6. Het eten & Gastvrijheid waren super, evenals het uitgaan.. Nouja eigenlijk was alles top1

7. Dat bier van Karsten was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr...... (like like like).

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 10:22 #785205 door Kevin Kloosterman
Mooi :)

Deze, Wouter?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 10:27 #785207 door V300 register
juist, die ja

Erik en Anjo waren helemaal in hun element bij een paar nummers :D
voor de rest was de muziek vooral z? fout dat het gewoon grappig was

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 10:47 #785210 door E. van Oostveen
Yip, we like dance, house, trance and the beats.:D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 12:50 #785219 door Anjo van den Akker
trouwens, mixen ze daar altijd de drankjes zo lauw? ben toch echt iets meer alcohol in 't glaasie gewend:p

dat vliegend hert sloeg al helemaal nergens op:nono: dat is normaal 3/4 jagemeister en 1/4 redbull, maar in de fever was het qua verhouding gewoon andersom en dan alsnog maar een half glas krijgen..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC