Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking van Het grote V3C Toertocht-, BBQ- Stap- Slaap- en Poetsweekend 2009!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 21:57 #785160 door 16673-dummy
Zo Wouter, had je 't een beetje warm? :lol:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 22:08 #785164 door Jeroen van Bodegom

antiekeradio;110222 schreef : Helaas is er 1 technisch slachtoffer gevallen op de thuisreis, namelijk de versnellingsbak van de 850 van Irwin(aka Knoest)

Technisch slachtoffer nummer 2: Onze partytent. Hij heeft het gesleep over de parkeerplaats van poetsobject naar poetsobject uiteindelijk niet overleefd... Hij staat weer, maar de buizen zijn letterlijk op alle hoeken ca 5 cm ingescheurd. Ik denk niet dat we hem nog een keer kunnen opzetten zonder dat hij instort... Patient overleden dus... :cry3:

Ovlov 3.6L;110238 schreef : 2. De politie daar in Oosterhout heeft moeite met het interpreteren van geintjes :halo:

Toch niet... want dan had je niet van punt 7 kunnen genieten en had je flink wat minder aan de baaaandjes kunnen besteden... :yesyes:

Ovlov 3.6L;110238 schreef : 3. Nog bandengegier gehoord toen ik net weg was?
...........ik kon 't op de rotonde effe niet laten ;)..............

Geen probleem... er werden net wat auto's gestart om ze in poetsopstelling op te stellen, maar het gebrul van de uitlaat en het gegier van de banden was duidelijk hoorbaar. Het leverde in ieder geval een hoop greinzende mensen op! :D

Ovlov 3.6L;110238 schreef : 7. Ook nooit geweten dat er zoveel plaats was om te overnachten in Huize Bodegom!!!

Volgend jaar gaan we preventief wat meubelstukken uit de kamer halen, want er kan nog meer bij!

Knoest;110241 schreef : Wat een gezellig weekend! Met een *&??""(?"?(?"?!?("??(??(?"("?!?*?%+/.?^$?=:; afloop:mad: Jeroen bedankt voor de kabel. Je krijgt een nieuwe van me want net bij mij thuis begaf hij het.

Ik zei al zo iets toen ik de kabel uit de auto haalde... "Die gaat het niet overleven..." :D

Knoest;110241 schreef : Verder bedankt voor de gezelligheid en ik heb nu al weer zin in volgend jaar.

punkazz;110246 schreef : Haha, dat t-shirtje voor de kleine...cool!

We hebben er voor elke kleine een gehad! :D

punkazz;110246 schreef : Zo te zien was het weer gezellig in de discooooooo. Die dames zijn vaste klant op de V3C-BBQ?

Jazeker, vorig jaar voor het eerst (ze kwamen ter ondersteuning van Herma tussen al het mannelijk gebral en hadden echt geen ideeeeee wat ze nou van Volvo 300 rijders moesten verwachten) en toen was het zo goed bevallen dat ze er dit jaar absoluut weer bij wilden zijn!
Volgend jaar weer dus.

volvofiel;110243 schreef : Jeroen, bedankt!

setsunakaede;110236 schreef : Van hieruit ook inderdaad alle dank en chapeau's richting Bodejodel en familie, goed geregeld allemaal en adequaat eten en drinken

Niels;110229 schreef : Echt weer een beregezellig evenement en ook hier nogmaals veel dank aan Jeroen en Herma.

Zoooo... het is lang geleden dat ik me zo moe heb gevoeld. Het kost wat energie om alles aan de gang te houden, maar wat hebben Herma, de kids en ik het naar mijn zin gehad! Bedankt voor alle Kudos! Erg graag gedaan wat ons betreft! :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 22:10 #785165 door 16673-dummy
Inzamelingsactie voor een nieuwe tent voor de Van Bodegommetjes?

Het zijn toch immers de kinders die eronder spelen, toch?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 22:11 #785166 door Jeroen van Bodegom

Kevin;110251 schreef : BROARRR PSSJTTT!!!!

Erik die zijn luchtbed aan het leegpersen was:
Hij riep BROARRR!!! en sprong op zijn luchtbed --> PSSJTTT!!!! :humor:

Ik heb begrepen dat dat ook het eerste was wat hij zei toen hij wakker werd...

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 22:19 #785168 door Kevin Kloosterman
Klopt, ik wreef net mijn ogen open... hoorde Anjo iets brabbelen en niet veel later Erik BROARRR PSSSJTTTT!!!! Waarna er geschater vanuit een aantal andere slaapzakken kwam :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 22:57 #785172 door Jeroen van Bodegom

volvofiel;110257 schreef : Het zijn toch immers de kinders die eronder spelen, toch?

Klopt, het is de schaduwvoorziening van de kiddo's @ play. :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 23:22 #785182 door V300 register

Knoest;110241 schreef : En Wouter nog bedankt voor het in gevaar brengen van de halve A16 met dat racemonster van je :p

graag gedaan :+ t piepen was van het rechter voorwiel wat over de witte streep ging tijdens het afremmen. ik had geen zin om hem rustig uit te laten bollen en dan dat hele eind terug te gaan lopen...

volvofiel;110252 schreef : Zo Wouter, had je 't een beetje warm?

ahum ja ik kwam er pas achter waar de garderobe was toen we naar huis gingen :snif: verder ook niet z? belangrijk.. heb iig gedurende de (25 minuten durende) wandeling naar huis geen kou geleden :)

Bodejodel;110264 schreef : Partytent (...) overleden

ik denk dat het komt omdat hij een keer dreigde om te waaien, en ik hem als eerste (aan 1 poot dus) beet kon grijpen en in bedwang houden. wel jammer, effe kijken of we dat via de EVC kunnen regelen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 23:28 #785184 door V300 register
whahaha zie dat vrouwtje kijken!!
(op de achtergrond in't lichtblauw)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-06-2009 23:39 #785186 door Wouter Borsje
Allereerst; Jeroen en Herma ontzettend bedankt voor de gastvijheid en het organiseren van de BBQ!!

Het was erg gezellig en vond het leuk om weer wat nieuwe mensen te leren kennen, de foto's die ik heb gemaakt zal ik morgen plaatsen.

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 01:04 #785188 door V300 register
Vanuit een luie stoel in breda wil ik jullie laten weten dat ik zeer onder de indruk ben van de gezelligheid, openheid en vooral ook gastvrijheid zoals ik die ervaren heb tijdens het V3C Toertocht / Poetsweekend!
Het was voor mij de eerste keer dat ik deelnam aan een evenement van de club en dit zal zeker niet het laatste zijn.
Toertocht was echt heel mooi en zondag maakte alles nog completer door deel te nemen aan de poetsclinic met mijn witte winner.
Ik vond het erg prettig om contacten te leggen en heb me geen minuut verveeld. Bovendien heb ik er weer een nette auto aan overgehouden.
Ook mijn reisgezel vond het eeen geslaagde dag.
Jullie snappen al dat ik ga uitkijken naar een volgend evenement...
ik hoorde stefan als iets zeggen over een poetsclinic in een loods (eind dit jaar ofzo)....
Ik wil jullie nogmaals allemaal bedanken: Jeroen van bodegom en fam, Wouter nieuwlaat, de rest v/d crew maar ook contacten zoals:
- de 2 broers met de 345,
- de man uit belgie die oa gezellig kon praten over de spoorwegen
- stefan, graag zie ik een lijstje met poetsbenodigdheden voor thuisgebruik.
- de fotograaf uit den haag?
zoals je ziet weet ik echt niet alle namen maar dat zal in de toekomst wel veranderen denk ik.
mensen het was echt geweldig en gezellig om met relatief jonge mensen bezig te zijn met je hobby.
tenslotte hoorde ik het verhaal over de tent die onbruikbaar is geworden....
ik weet niet wat zo'n tent kost maar als er met de collectebus wordt rondgegaan moet je hier ook maar aankloppen!
Groetjes,
Anthony

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC