Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking van Het grote V3C Toertocht-, BBQ- Stap- Slaap- en Poetsweekend 2009!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 20:44 #785145 door V300 register
Hola, wij zijn ook weer thuis gekomen na als laatste te zijn vertrokken (iets met Amber en voeden...) en nog een tussenstop in Rosevalley te hebben gemaakt. Wat een weekeind!!! Zelfs het weer werkte prima mee, ondanks doemberichten van Paulus Pietsma :crazy1:
Dat poetzen is toch wel een werk hoor! Maar wat knappen auto's er van op! De mijne is nu zelfs al bijna "mooi" te noemen, en dat is best knap.
Van hieruit ook inderdaad alle dank en chapeau's richting Bodejodel en familie, goed geregeld allemaal en adequaat eten en drinken :worship:

Edit @ Above^^: Dat turboblok is wel helemaal ubervet inderdaad! Me wants toooooooo!!!!!!!
Ronalds bak is in het echt ook net zo mooi als op de foto's. Heel gaaf.

Op de terugweg wel wat raars gemerkt aan mijn auto: Bij gas vloeren en 4000rpm+ begint hij nu te bokken, maf... Verder rijdt hij nog wel prima.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 20:50 #785146 door Kevin Kloosterman
FOTO's!!!!!
Voor de foto's, klik hier ! (In chronologische volgorde:yummie:)
Om te voorkomen dat ik zo lang bezig was met uploaden heb ik ze vrij klein gehouden, iets wat de kwaliteit niet ten goede komt maar het is duidelijk genoeg! Mocht je interesse hebben in een hi-res plaatje! PB even, met het nummer en je mail adres zodat ik ze kan toesturen. (Factuur voeg ik dan in de bijlage bij :crazy1:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 20:51 #785147 door V300 register
Mooie foto!!!
Iedereen staat precies voor alle slechte plekken van m'n 343T ;)

Wat een geweldig weekend was het! Echt lache!! Hulde aan Jeroen en Herma; 't was keigoed geregeld, de sat?saus smaakte geweldig en ook de gebakken eieren waren goed te blaffe!!!

Nog een paar opmerkingen:

1.Jammer dat ik uren als hobbelpaard gefungeerd heb..........maar dat was aan de andere kant ook wel lache ;)

2. De politie daar in Oosterhout heeft moeite met het interpreteren van geintjes :halo:

3. Nog bandengegier gehoord toen ik net weg was?
...........ik kon 't op de rotonde effe niet laten ;)..............

4. Anjo's glow-in-the-dark-Tsjernobil-wagen was VET!!! En het was een hele eer om boter-kaas-en-eieren op z'n motorkap te mogen spelen met krijt!!!

5. D'r waren een stel gezellige dames aanwezig ;)

6. Nooit geweten dat Erik van O. zo goed kan dansen. En dat Frans zo goed kon rock-en-lollen ;)

7. Ook nooit geweten dat er zoveel plaats was om te overnachten in Huize Bodegom!!!

8. Trouwens nog bedankt voor de yogurtdrink vanmorgen, die had ik echt nodig ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 20:55 #785148 door V300 register

Geniaal: nog geen 5 minuten binnen of Anjo zat al met zijn neus onder mijn kap. Wouter komt aangelopen "oh help, 1700 wegwezen help help"

Sowwy Wouter, het ging niet om mijn prutteltje, Anjo wilde graag een boutje los- en weer vastdraaien voor zijn toerboproject:lol:

Deze is trouwens ook wel mooi he:

Lengtes vergelijken :+

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 20:58 #785149 door Anjo van den Akker

Ovlov 3.6L;110238 schreef : Jammer dat ik uren als hobbelpaard gefungeerd heb..........maar dat was aan de andere kant ook wel lache ;)

troost je, je was niet de enige:D

Ovlov 3.6L;110238 schreef : Anjo's glow-in-the-dark-Tsjernobil-wagen was VET!!! En het was een hele eer om boter-kaas-en-eieren op z'n motorkap te mogen spelen met krijt!!!

:D:D:D

en verdomme nog van me winnen ook!!!

setsunakaede;110239 schreef : Anjo wilde graag een boutje los- en weer vastdraaien voor zijn toerboproject:lol:

sir yes sir! M10x1.5 en 35 lang!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 21:00 #785150 door V300 register
Wat een gezellig weekend! Met een *&??""(?"?(?"?!?("??(??(?"("?!?*?%+/.?^$?=:; afloop:mad:

Iets te gek gedaan op de terugweg. Na een stuk dik 200 te hebben gereden samen met Mark en Steef krijg je dit. Jeroen bedankt voor de kabel. Je krijgt een nieuwe van me want net bij mij thuis begaf hij het. Verder bedankt voor de gezelligheid en ik heb nu al weer zin in volgend jaar.:worship: Karsten bedankt voor het afgeven. En Wouter nog bedankt voor het in gevaar brengen van de halve A16 met dat racemonster van je :p

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 21:41 #785152 door 16673-dummy
Leuke dag vandaag!

Hoewel ik er niet echt was vanwege de meeting, heb ik toch nog wat meegekregen van alle gezelligheid. Nog even lekker staan babbelen met wat mensen (o.a. Anthony), maar natuurlijk de d-riem vervangen!

Jeroen, bedankt!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 21:46 #785154 door V300 register
Haha, dat t-shirtje voor de kleine...cool!
Zo te zien was het weer gezellig in de discooooooo. Die dames zijn vaste klant op de V3C-BBQ?

En ja, gesnapt!!!! JL lachend op de foto!!!

Was denk ik tevreden met zijn besluit om niet naar de disco te gaan :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2009 21:51 #785157 door V300 register
Daar is gabbertje....

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 21:55 #785159 door Kevin Kloosterman

setsunakaede;110239 schreef : Lengtes vergelijken :+

En wat voor lengtes! :f

punkazz;110249 schreef : Daar is gabbertje....

Die Erik ging helemaal los... BROARRR PSSJTTT!!!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC