Elandrun 5 April 2009: Wie gaat en wie durft?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;94995 schreef : Hee joh. Van uitstel komt afstel. Kom tenminste even langs, je woont er vlakbij
Jan heeft verschillende keren meegedaan, o.a. met de 740 en wilde wel graag met Streepje, hij wil ook nog een keer met de 780 diesel. We beslissen 5 april wel of we even langskomen.

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Niels;95007 schreef : Mmm. Ik heb me weliswaar ingeschreven - als in: een correct invulformulier verstuurd - maar nog geen bevestiging. Ik lees HIERRR van tevens-V3C-forummer VolvoMafia dat het digitale inschrijftafeltje al een week geleden is opgeklapt en medegenomen. Zou jammer zijn, want dat betekent zo goed als nul geldige aanmeldingen vanuit onze club.
Als dat het geval is dan wordt ik daar niet een beetje kwaad over maar loeipissig. Ik heb als EVC-lid geen enkele info toegestuurd gekregen van de organisatie. Ook van Paul begreep ik dat de organisatie niet op tijd bereikt kon worden.
Ik vraag me af hoe de andere verenigingen toch (tijdig) aan hun info komen?
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
een 340 is toch helemaal geen echte Volvo, laat staan een 360! Zo'n lomp hok is alleen goed voor opa's en oma's.
CVT? W??rdeloos.
:humor:
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Beter zou Frits of Anjo zijn:D
- V300 register
- Verbannen
-
Eerder andersom, de 360 heeft tenminste nog een Volvoblok.volvofiel;95112 schreef : een 340 is toch helemaal geen echte Volvo, laat staan een 360!
Maar wat een b*llsh*t, niks van die flauwekul aantrekken. De V44 nodigt ons niet voor niets uit voor een nachtrit. Echte Volvoliefhebbers nemen ons best serieus en vergeleken met andere Volvoclubs vind ik dat wij onszelf via internet als ??n van de beste presenteren.