Elandrun 5 April 2009: Wie gaat en wie durft?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
(beetje afhankelijk aan wie je het vraagt)
maar; ik zou het bij toertochten etc toch ook liever niet zien..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
is er al wat gaande riching de organisatie voor de elandrun of wordt dat overgelaten aan degenen die hun banden op willen roken?
sluit me bij wouter aan dat dergelijk rijgedrag aangepast moet worden aan het evenement. als je bijv de beemdrit neemt, en je bij de start ingezegend wordt door de priester (zeg ik dat goed? ben totaal niet kerkelijk:D) om vervolgens in je toerenbegrenzer jankend een burnout van 100meter te trekken, komt dat misschien wel heel erg raar over:D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De roet uit de uitlaat en al die stukken gesmolten rubber op dat prachtige schone, handgemaakte, priesterlijke gewaad zullen evenmin op prijs gesteld worden vrees ik... :uh-uhh:AvdAkker;92504 schreef : als je bijv de beemdrit neemt, en je bij de start ingezegend wordt door de priester (zeg ik dat goed? ben totaal niet kerkelijk:D) om vervolgens in je toerenbegrenzer jankend een burnout van 100meter te trekken, komt dat misschien wel heel erg raar over:D
- V300 register
- Verbannen
-

Ik heb geen fiat. Als ik dat wel had, kreeg je 'm gelijk.
Burnen dus.

- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;92504 schreef : sluit me bij wouter aan dat dergelijk rijgedrag aangepast moet worden aan het evenement. als je bijv de beemdrit neemt, en je bij de start ingezegend wordt door de priester (zeg ik dat goed? ben totaal niet kerkelijk:D) om vervolgens in je toerenbegrenzer jankend een burnout van 100meter te trekken, komt dat misschien wel heel erg raar over:D
Bodejodel schreef : De roet uit de uitlaat en al die stukken gesmolten rubber op dat prachtige schone, handgemaakte, priesterlijke gewaad zullen evenmin op prijs gesteld worden vrees ik... :uh-uhh:
:lol:Ik zie het helemaal voor me........:lol:
- V300 register
- Verbannen
-
jammergenoeg :]
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-