Elandrun 5 April 2009: Wie gaat en wie durft?
- V300 register
- Verbannen
-

Om te komen kijken hoef je je nergens aan te melden, behalve dan hier zodat we weten wie op de tribune komen juichen. Een beetje V3C-aanwezigheid zowel op als naast de baan is alleen maar goed. Vorig jaar werd me nog vanuit een 145 toegeworpen "huh, heb je de auto van je moeder mee". Dat laat ik niet nog een keer over me heen komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dan maar een mailtje naar het 'voor meer info' email adres, tesamen met een screenshot van het correct ingevulde formulier met de foutmelding.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niels;94546 schreef : Nee, dit gaat puur om wie er gaat raggen op het circuit heh
Om te komen kijken hoef je je nergens aan te melden, behalve dan hier zodat we weten wie op de tribune komen juichen. Een beetje V3C-aanwezigheid zowel op als naast de baan is alleen maar goed. Vorig jaar werd me nog vanuit een 145 toegeworpen "huh, heb je de auto van je moeder mee". Dat laat ik niet nog een keer over me heen komen.
Volgende keer terugroepen: "deze auto is de fase v??r jouw lijkwagen"

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
:humor:volvofiel;94579 schreef : Volgende keer terugroepen: "deze auto is de fase v??r jouw lijkwagen"
Ik zou het gezicht van die kerel wel eens willen zien als hij dat tegen Frits, Buijs of Anjo zegt als ze er naast staan en zij vervolgens reageren met 'n dotje gas...

- V300 register
- Verbannen
-
Die foutmelding krijg je omdat je het veld met opmerking niet hebt gebruikt, overkwam mij vandaag ook. Heb er een . gezet toen was het opgelost.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-