Sleuteldag 7 maart 2009 te Bunnik
- Mark Smeets
- Moderator
-
Erik;91327 schreef : We moeten weer u tegen ouderen zeggen, recht in plaats van scheef over straat steken, een clublied maken.
Nouw ik PB'de laatste met een clublid dat minstens 2 keer zo oud is als mij (volgens mij zelfs nog een stuk ouder..) en sprak netjes met U enzo..
Kreeg ik dus als eerst terug dat hij absoluut geen U wilde horen, want zo oud was hij nog niet :crazy1:
Maargoed, toch maar terug naar de sleuteldag..
Ik kan niet komen:
- tentamens
- de blauwe is sowieso geschorst
- de grijze hooeft niks aan te gebeuren...
alhoewel, daar ligt ook nog zo'n paneeltje met klokjes voor klaar en een Hella grille.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;90931 schreef : mischien kom ik wel met de glt,heb een olielekkage bij de oliepeilstok..
1 boutje aan het blok en een beetje wrikken en de hele peilstok komt er zo uit, zit met een rubber ringetje als afdichting in het carten. Een nieuw ringetje er aan en een beetje afdichting er op smeren en hij is dicht. Hoeft de olie niet eens er af.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
ronaldromme;91041 schreef : heb er al zin in om de 360 te showen:D
Ik heb mij opgegeven en als de bevestiging komt zal ik de mijne even wassen en opknappen voor die tijd, of helemaal niet.
:lol:
Het is nu echt zo'n bouwvakkers wagen met achterdeel als gereedschapskist.
Vanmiddag gestart op een kaal bouwterrein en gebruik gemaakt van de tweeliter over grasland. Wat modder werd. Wielen zaten geheel onder modder en er moet echt een stofzuiger doorheen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
De 360 XC-style

- V300 register
- Verbannen
-
Ook is het zo dat binnen het bedrijf waar circa 10 a 15 timmerlui werken mijn auto een aparte verschijning is en over de tong gaat.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Helaas heb ik m'n broer al toegezegd dat ik hem zou helpen met z'n nieuwe auto ophalen

Pff 't is nog een BMW ook, daar wil je toch niet in gezien worden?
Ik heb hem al verschillende keren proberen over te halen om ook een 340 te kopen, maar ja.....
Kan hij mij mooi helpen en misschien leert hij er ook nog wat van, alhoewel hij monteur is weet hij namelijk ook niet veel van vario's.
De volgende keer kom ik zeker langs, samen met de halve trouwboek, want die wordt stilaan ook enthousiaster.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;91437 schreef : Wordt er nog een berichtje gestuurd met: hoe laat, adres en dergelijke?? :S
:confused: :S :confused: :S :confused: :S :confused: :S :confused: