Sleuteldag 7 maart 2009 te Bunnik
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
BramJ;90639 schreef : Ik ben er 3x geweest op de CEBIT, zo geweldig is het niet vind ik
de Bierhalle is nog wel het beste daar
Maar daar gaat hij net voor :lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Geen werk, dus voor de koffie. (of als er brugtijd over is... nalopen met nog meer kenners

- V300 register
- Verbannen
-

Als dit topic representatief is voor de aanmeldingen kunnen we straks met z'n allen Anjo helpen een turboblok inbouwen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Frans toch... is er iets dat je ons wil vertellen? Uit de kast komen misschien?Frans;90634 schreef : De wereld grootste anale ruil show en telefonische techniek?
Klopt wel zo ongeveer, het is de komplete messe van Hannover vol met allerlei kompjoeterontwikkelingdingen enzo. Er zijn nog wel grotere beurzen op dit gebied, maar dan praat je over Amerika...Niels;90638 schreef : 's Werelds grootste wat? :humor:
Is een beetje de ultieme computernerdbeurs? Zeg maar de Salon van Gen?ve, maar dan met migs en megs en bits en bytes?
Sjah, wat zal ik eens zeggen, het is mijn werk, misschien maakt dat verschil (of niet). Maar verder:BramJ;90639 schreef : Ik ben er 3x geweest op de CEBIT, zo geweldig is het niet vind ik
de Bierhalle is nog wel het beste daar
Die gaan we uiteraard niet overslaan2 Fast 4 U;90640 schreef : Maar daar gaat hij net voor :lol:

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Niels;90508 schreef : Kom op man. Dat ZY-MZR blokje wil ik tot de laatste schroef uiteen hebben.
Haha,
Doe je best! Ik heb de motorkap nog geen een keer opengedaan eigenlijk.. :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-