VKB 2009
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;123773 schreef : hmmmm ik kan met Foxit reader niet voor elkaar krijgen wat je in die PDF hebt proberen te bereiken, Kevin...
moet dat perse in Acrobat reader ingevuld worden?? (heb ik niet op mijn pc momenteel, bloatware dat het is)
Wat wil je ingevuld hebben? Doe ik t wel effe en print ik t voor je uit. Krijg je 'm morgen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

1978
B14
CVT
De eigenaar zoekt nog een "radiovak" voor deze auto! Dit moet specifiek modeljaar 1976, 1977 of 1978 zijn.
Te ruil is een complete middenconsole van de modeljaren 1979-1982, inclusief voetverwarming voor de achterpassagiers
alvast bedankt!!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Anders springt hij telkens terug, geen idee waarom dat moet ik nog ff uitzoeken

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;123735 schreef : Als iemand een nummer heeft van iemand die nu daar is, zeg ff dat ik er aan kom met de spullen de auto was stuk...willen ze mij bellen kan dat op nulzes 38533909
De tegels worden nu gelegd en de rest van de stand wordt opgebouwd. Het w8en is nog op een paar mooie grote planten, maar de stand is zo goed als compleet.
Dank voor allen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Er is vooral veel aandachtvoor de motorruimte van Anjo's bolide. Mensen lopen een beetje ongeinteresseerd voorbij, totdat ze iets zien blinken in hun ooghoeken. Vervolgens duiken ze met hun neus de motorruimte in!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Belangstelling is dik in orde, auto's trekken lekker de aandacht. Het was sowieso best druk vandaag. Ik heb zelf overigens nog een leuk meterpaneeltje voor in het vakje voor de pook, in doosje inclusief aftekenmal, montagezooi en -handleiding, en voor de DAF nog een ouwe Blaupunkt met aansluiting waar een AUX-adapter op past (iPod!)