Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

VKB 2009

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-10-2009 18:40 #802539 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic VKB 2009
Ik ben ijs en weder dienende ook zo rond 17:00u ter plekke om me te helpen de stand op te bouwen.

Gr; Wouter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2009 18:57 #802541 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic VKB 2009
Eind september 2009 krijgt u van ons de bevestigingsbrief. Hierin vindt u alle informatie over de gang van zaken tijdens de beide beursdagen.
Het is de bedoeling dat u deze bevestiging meeneemt naar de beurs. Dit voor een vlotte doorstroming naar uw plek! De bevestigingsbrief bevat alle relevante informatie voor de organisatie om u snel te kunnen helpen als er vragen of onduidelijkheden zijn. We werken als organisatie met uw deelnemersnummer. Houd dit bij de hand.
Opbouwen kan vanaf vrijdagmiddag 12:00 uur. Eerder komen heeft geen zin, we laten u niet eerder toe tot de hal.
's avonds zal de hal worden afgesloten en heeft niemand meer toegang tot de hal. De organisatie stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele diefstal en/of schade.
Het volledige beursreglement vindt u elders op deze website.

tot hoe laat is de hal dan daadwerkelijk open vrijdagavond??

Opbouwen:

Houdt u zich alstublieft aan de gestelde tijden voor het opbouwen. Vanaf 14:00 uur kunt u naar binnen. U kunt de hal pas binnengaan als alle plaatsen zijn uitgetekend. Dit kan dus betekenen dat vroege aanwezigen iets langer moeten wachten. Volgt u de aanwijzingen van de halmeester en andere organisatieleden op. Houdt uw bevestiging alvast gereed, dat bevordert de doorstroming. Graag rustig rijden in de hal, voor de veiligheid van ons allen. Wij danken u voor uw begrip en medewerking.

Voertuigen in de hal:

Houdt u er rekening mee dat de auto's in de hal steekproefsgewijs gecontroleerd kunnen worden op de hoeveelheid brandstof in de tank. Vijf liter is toegestaan. De brandweer is bevoegd u te sommeren te auto buiten de hal te plaatsen als deze norm wordt overschreden. De organisatie neemt geen verantwoordelijkheid voor eventueel geleden schade.

hmm, dan mag ik nog even wat kilometers gaan maken om de tank leeg te rijden...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 19:02 #802543 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic VKB 2009
Zet je die ouwe carb er toch weer even op, scheelt ook weer ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2009 19:07 #802544 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic VKB 2009
hier het artikel uit het reglement; is dat nieuw voor dit jaar??

Artikel 8.
Op last van de brandweer mag in geen enkele auto in de beurshal meer dan 5 liter brandstof aanwezig zijn. Daarnaast moeten van alle in de beurshal aanwezige auto's de accupolen zijn losgekoppeld. Het VKB team vertrouwt hierbij op de eigen verantwoordelijkheid van de deelnemers maar behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor een en ander middels steekproeven te controleren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 19:11 #802545 door V300 register
Volgens mij stond dat er voorgaande jaren exact zo in, is volgens mij ook een redelijk algemeen zinnetje voor auto's-in-beursgebouwen-beurzen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 19:51 #802551 door V300 register
ja, beide regels kan ik me wel in vinden. Vooral accupolen los is een simpele maatregel die je 'gewoon effe moet doen'

al is het maar om jokers voor te zijn die hem in een onbewaakt ogenblik zouden gaan proberen te starten oid.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2009 21:45 #802579 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic VKB 2009
Nog niemand die een filmpje gaat maken? Bied ik me bij deze aan :)

Filmpjes en/of foto's kunnen gemaild worden naar jhh . ruizendaal @ gmail . com.

Even de spaties bij dat mailadres weglaten natuurlijk :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2009 23:26 #802603 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic VKB 2009
Meestal kunnen we tot 20:00 a 21:00 uur terecht. Dan wordt je toch wel dringend verzocht naar huis te gaan.

Zaterdagochtend kunnen nog voor opening enkele zaken gedaan worden. Echter het gros moet vrijdagavond gedaan worden, anders red je het echt niet................en dan nog ff dit; voordat ik op zaterdagochtend opgestart ben..........iets met koffie en.......ehmmm.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 23:30 #802604 door V300 register
@Joost, je kunt mijn filmpje van de bloembollenrit gebruiken, al is het niet echt van toepassing op rijdende 300-series :)

ik heb nog 'footage' op mijn camera staan van de laatste sleuteldag. dit is wel fullHD kwaliteit, kan even lastig zijn om dat in projecteerbaar formaat bij jou te krijgen

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2009 23:33 #802605 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic VKB 2009
Hoeveel "medewerkers" kaarten zijn er? Ik wou zaterdagochtend redelijk vroeg met Anjo die kant op te komen voor de beamer e.d. maar dan moeten we wel naar binnen kunnen.

Hoe spelen we wat af? Heeft iemand een laptop mee? Ik zou de mijne mee kunnen nemen, maar die moet ik echt zondagavond terug hebben want maandagochtend moet ik een les plc programmeren draaien met mn laptop.

Oja ging er nog iemand zondag naar de beurs en zou 's avonds in de richting van Den Haag gaan om de beamer en evt. laptop mee terug te nemen?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC