Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

forum-aankondiging technische avond februari

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 19:06 #754576 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic forum-aankondiging technische avond februari
wahahhahaahaha

inmiddels is het weer goedgepraat, we gaan van de week samen een keer dineren:) van een vriendin vriendin gaat het waarschijnlijk niet komen, ondanks dat het een schat van een meid is met een hart van goud, wil ik echt zoveel mogelijk energie in de volvo's stoppen dit jaar.

als ze na een pittig gesprek tijdens het diner daarmee akkoord kan gaan wordt het misschien wel wat:+ hahahaha

wel jammer dat ik die dj moet missen, maar dat komt ook wel een keer weer goedyeehaa!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 19:52 #754596 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic forum-aankondiging technische avond februari
Je moet haar ook eens vrij laten en samen met haar vriendinnen op stap laten gaan. Dan kan ze jou ook makkelijker vrij laten en aan de volvo laten werken, dan wel een cursus geven (kan mooi op je curriculum vitea :yeah:).

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 19:53 #754597 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic forum-aankondiging technische avond februari
hee erik, ik heb eigenlijk nog niets met haar hoor, zij wil er iig blijkbaar werk van maken, het diner was haar idee:+

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 19:56 #754598 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic forum-aankondiging technische avond februari
Da's mooi man. Samen van de zomer lekker op een zeilbootje en dan rietzeilen of heerlijk met een auto naar Frankrijk en dan op zo'n mooi begroeide helling samen in de zon naar de wolken en het mooie landschap liggen kijken. What a wonderfull world..........

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 20:55 #754614 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic forum-aankondiging technische avond februari

Erik;88607 schreef : Da's mooi man. Samen van de zomer lekker op een zeilbootje en dan rietzeilen of heerlijk met een auto naar Frankrijk en dan op zo'n mooi begroeide helling samen in de zon naar de wolken en het mooie landschap liggen kijken. What a wonderfull world..........

Hahahaha, dromer Erik :D

(je PB-box zit vol trouwens)

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 16:27 #754737 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic forum-aankondiging technische avond februari

Erik;88607 schreef : Da's mooi man. Samen van de zomer lekker op een zeilbootje en dan rietzeilen......

Na de eerste de beste rietpol zijn ze niet meer vooruit te branden ;D

Erik;88607 schreef : ......of heerlijk met een auto naar Frankrijk en dan op zo'n mooi begroeide helling samen in de zon naar de wolken en het mooie landschap liggen kijken.

Erik, jij gelooft dat zelf toch niet :halo:veel verder dan hun neus zullen ze niet kijken, vooral als ze hun neuzen tegen elkaar gedrukt hebben

Erik;88607 schreef : What a wonderfull world..........

Indeed, indeed :humor:

AvdAkker;88606 schreef : hee erik, ik heb eigenlijk nog niets met haar hoor, zij wil er iig blijkbaar werk van maken, het diner was haar idee:+

:f :f :f :f Anjo, ANJO, wakker worden doe er dan iets mee :worship:, zo'n kans krijg je niet vaak, beter gezegd nooit meer :lol:

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 16:30 #754740 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic forum-aankondiging technische avond februari
Komt er nog een 2de mail over hoe en wat. En of je er op tijd voor hebt aangemeld

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 16:33 #754744 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic forum-aankondiging technische avond februari

elpee;88754 schreef : Komt er nog een 2de mail over hoe en wat. En of je er op tijd voor hebt aangemeld

Dat zat ik me ook al af te vragen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 16:35 #754746 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic forum-aankondiging technische avond februari

2 Fast 4 U;88751 schreef : :f :f :f :f Anjo, ANJO, wakker worden doe er dan iets mee :worship:, zo'n kans krijg je niet vaak, beter gezegd nooit meer :lol:

Inderdaad, happen jij. (moet ik zeggen, de hele omgeving had het door dat we wat hadden, Tabitha en ik... behalve ik :humor: )

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 16:54 #754754 door Erick Janssen (GAST)

huysmans;88760 schreef : Inderdaad, happen jij. (moet ik zeggen, de hele omgeving had het door dat we wat hadden, Tabitha en ik... behalve ik :humor: )

:yesyes: Ja wij mannen........ :humor:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC