Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

forum-aankondiging technische avond februari

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2009 14:43 #753743 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic forum-aankondiging technische avond februari
Ik moet trouwens vermelden dat de aanmeldingen behoorlijk binnen stromen. Precieze stand weet ik niet, maar als je twijfelt: Twijfel niet te lang, de ruimte is wel beperkt...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 15:24 #753751 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic forum-aankondiging technische avond februari

Erik;87705 schreef : Beste Ted en Thon. De EVC heeft deze keer voor de zondag gekozen, omdat er ook veel mensen op zaterdag werken. De vorige en de volgende (sleuteldag 7 maart te Bunnik) activiteit zijn op zaterdag (geweest).

Je zit altijd met twee groepen: de een moet op zaterdag werken, de ander op zondag.

Ik heb me niet opgegeven omdat het aantal plaatsen beperkt is en ik geen CVT heb (en anderen wel, dus ik laat de kans aan anderen) en de info dus ook niet "nodig" heb.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2009 17:21 #753777 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic forum-aankondiging technische avond februari
In dit geval gaat het vooral om de groep die op Zondag niet 'mag' werken.

De dag van de Heer, enzo....

We proberen hier wel rekening mee te houden (zoals Erik ook aangeeft) maar dat lukt gewoon niet altijd.

De ALV is ook meestal op zondag.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 17:55 #753791 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic forum-aankondiging technische avond februari
Het is moeilijk aangezien er ook mensen zijn die op andere dagen een heilige dag of feest hebben. Het is hoe mensen er ook zelf mee omgaan. Ik weet van sommige moslims dat zij tijdens de Ramadan best wel een dag overdag mogen eten, maar deze dan later weer in halen. Van andere geloven weet ik eigenlijk niet hoe zij het oplossen met werk op zaterdag of zondag (ploegendienst etc.)?

We proberen in ieder geval afwisselend te zijn en ieder te dienen.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 20:41 #753841 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic forum-aankondiging technische avond februari
Als ik op zondag mij netjes aan de regels zou houden heb ik geen tijd meer over voor andere dingen. De zondag is juist mijn klusdag omdat d?t de enige vrije dag is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2009 22:15 #753879 door V300 register
Als je een eigen winkel hebt, kan je nooit naar een sleuteldag, want die zijn altijd op zaterdag.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2009 22:26 #753881 door V300 register
ja, maar dat is logisch omdat we daarvoor afhankelijk zijn van de garagebedrijven.

Wat mij betreft zou een sleuteldag op zondag best kunnen, maar vind maar eens een garage!

(die ??k nog eens op zondag speciaal op zn vrije zondag vroeg uit zn nest wil komen om de deur open te doen voor de V3C :) )

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 22:49 #753896 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic forum-aankondiging technische avond februari
Dan moet het haast een garagehouder zijn die lid is van de club en zijn eigen bedrijf runt.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 18:56 #754568 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic forum-aankondiging technische avond februari
boehoehoeeee kunnen we de technische dag niet een weekje verplaatsen??? ik zie net dat zaterdagnacht een van m'n favoriete dj's bij een van m'n favoriete clubs aan het draaien is, en ik hoor ook net op msn dat een van m'n "vriendinnen" heel graag met me uit wou:D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 18:57 #754570 door 16673-dummy
Je gaat met riemen spelen, zeg dat maar tegen die vriendin. Kan ze zelf bedenken in welke zin je dat bedoelt:lol:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC