Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
VKB: suggesties voor volgend jaar
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-10-2008 21:17 #730308
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic VKB: suggesties voor volgend jaar
ik kom vaak in rosmalen bij de oldtimerbeurs waar mercedes helaas de overhand heeft,de v3c kan hier verandering in brengen.,ik wil wel zeker mijn best gaan doen voor de v3c om bij deze beurs de v3c te promoten..als ik zo brutaal mag zijn?ik stond er vorig jaar met de trabant(niet meer in bezit..r.i.p)als club zijnde en heb de reacties over het algemeen positief ontvangen.,de meeste clubs zijn daar vertegenwoordigd.,nu wil ik me wel opofferen om op deze beurzen die in rosmalen worden georganiseerd de v3c te promoten..als ik van jullie de toestemming heb?geef me materiaal en ga de v3c echt goed neerzetten als een club die zijn hart en ziel hier in stopt om deze volvo's van het muffe en stoffige imago af te helpen,en de volvo 3 serie als een gewaardeerd type volvo neer te zetten..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2008 00:11 #730352
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic VKB: suggesties voor volgend jaar
Het kan zeker geen kwaad, om op wat meer beurzen aanwezig te zijn. Let wel dat je met vrijwilligers werkt. Vanuit het museum heb ik de ervaring dat het ook overdone kan worden!
Wat betreft de stand moet je dit niet al te professioneel maken. Je kan best makkelijk zelf iets ontwerpen, en grote foto's laten afdrukken op doek. (ik zou graag de foto's van formaat hiervoor leveren!, heb zelfs nog een goede vriend met een nog mooiere camera anders!) En dan in je stand een doek integreren waar je een beamer op kan richten. Die beamer kan je dan ook voor andere doeleinden als vergaderingen e.d. gebruiken.
Overigens vond ik dat wij nu al de aantrekkelijkste stand hadden van de beurs. De V44 was alleen een rij tafels. Dus wat-dat-te-gaat vind ik dat er qua ontwerp binnen de club al genoeg potentie zit!
Je moet er zeker ook niet te veel geld insteken, op een beurs staan kost ook geld. En naar mijn idee kan je dat geld dan beter gebruiken voor andere dingen.
Wat wel een must is naar mijn idee en niet te veel geld kost voor de volgende keer:
- Inschrijfformulieren
- Visitekaartjes, in de stijl van de website, lichtblauw/logo met de website en een contact adres er op, misschien een 300 erop printen?
- Misschien wat meer dingen om te verkopen, ik denk dan niet aan V300 onderdelen maar aan een t-shirt met een 300 er op ofzoiets?
Nog wat idee?n:
- Een vitrine kastje of iets dergelijks maken met logo's, en V300 modellen er in?
- Misschien een dvd maken met filmpjes van meetings enzo. Zodat je die ter promo kan uitdelen en nadrukkelijk ge?nteresseerde mensen.
Al met al genoeg voer, waar zeker nog eens over nagedacht moet worden.
Wat betreft de stand moet je dit niet al te professioneel maken. Je kan best makkelijk zelf iets ontwerpen, en grote foto's laten afdrukken op doek. (ik zou graag de foto's van formaat hiervoor leveren!, heb zelfs nog een goede vriend met een nog mooiere camera anders!) En dan in je stand een doek integreren waar je een beamer op kan richten. Die beamer kan je dan ook voor andere doeleinden als vergaderingen e.d. gebruiken.
Overigens vond ik dat wij nu al de aantrekkelijkste stand hadden van de beurs. De V44 was alleen een rij tafels. Dus wat-dat-te-gaat vind ik dat er qua ontwerp binnen de club al genoeg potentie zit!
Je moet er zeker ook niet te veel geld insteken, op een beurs staan kost ook geld. En naar mijn idee kan je dat geld dan beter gebruiken voor andere dingen.
Wat wel een must is naar mijn idee en niet te veel geld kost voor de volgende keer:
- Inschrijfformulieren
- Visitekaartjes, in de stijl van de website, lichtblauw/logo met de website en een contact adres er op, misschien een 300 erop printen?
- Misschien wat meer dingen om te verkopen, ik denk dan niet aan V300 onderdelen maar aan een t-shirt met een 300 er op ofzoiets?
Nog wat idee?n:
- Een vitrine kastje of iets dergelijks maken met logo's, en V300 modellen er in?
- Misschien een dvd maken met filmpjes van meetings enzo. Zodat je die ter promo kan uitdelen en nadrukkelijk ge?nteresseerde mensen.
Al met al genoeg voer, waar zeker nog eens over nagedacht moet worden.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2008 00:35 #730370
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic VKB: suggesties voor volgend jaar
gij heeft een pb...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2008 13:46 #730398
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic VKB: suggesties voor volgend jaar
Visitekaartjes kun je gratis laten maken door vistaprint, ander promotiemateriaal is vaak erg antrekkelijk geprijsd.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2008 18:34 #730423
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic VKB: suggesties voor volgend jaar
Ik heb inderdaad ook mijn visitekaartjes bij vistaprint vandaan. Zeer mooi 250 voor 15 euro. Helemaal zelf in stijl van het museum gemaakt, en dan nog volledig in kleur met foto er op. Hoe meer je besteld, hoe goedkoper.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2010 11:55 #836141
door V300 register
Ik bestel ook regelmatig visitekaartjes bij Vistaprint. Ik heb er prima ervaringen mee. Er zijn trouwens ook andere websites waar je gratis visitekaartjes kan bestellen, deze staan op
gratis vistekaartjes
.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2010 12:50 #836150
door V300 register
Dat blijft toch allemaal semitroep.
Waar je goedkoop kan laten drukken, snel en superhandig:
print24.nl
Zelf alles invoeren, de rest gaat automatisch. Ik heb onlangs 2500 A5 formaat flyers op hard natuurlijk papier (350g!!) laten drukken. Inclusief verzenden (was 30 kilo) kostte dat geloof ik 97,- ex de btw en was na 6 dagen klaar...
Waar je goedkoop kan laten drukken, snel en superhandig:
print24.nl
Zelf alles invoeren, de rest gaat automatisch. Ik heb onlangs 2500 A5 formaat flyers op hard natuurlijk papier (350g!!) laten drukken. Inclusief verzenden (was 30 kilo) kostte dat geloof ik 97,- ex de btw en was na 6 dagen klaar...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2010 18:15 #836196
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic VKB: suggesties voor volgend jaar
Ik heb laatst nog visitekaartjes besteld bij Vistaprint en ze kwamen zelfs sneller dan wat ze hadden vermeld

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2010 18:17 #836197
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic VKB: suggesties voor volgend jaar
Ha, leuk dit initiatief vanuit de leden om dit topic te openen.
Gezien de topictitel lijkt het me weer zinvol om na te denken over het thema van komend jaar. Het thema van afgelopen jaar was: "de uiteenlopende mogelijkheden van de Volvo 300, daarvoor was het thema ...........
Komend thema kan zijn.................dat is aan jullie, leden (en forumbezoekers)
Lets start brainstorming, now.
Gezien de topictitel lijkt het me weer zinvol om na te denken over het thema van komend jaar. Het thema van afgelopen jaar was: "de uiteenlopende mogelijkheden van de Volvo 300, daarvoor was het thema ...........
Komend thema kan zijn.................dat is aan jullie, leden (en forumbezoekers)
Lets start brainstorming, now.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2010 18:58 #836200
door V300 register
Moderators: Mark Smeets