VKB: suggesties voor volgend jaar
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;70676 schreef :
Edit: vooral de LPG-340 van Jean-Luc vind ik geschikt voor een filmpje. Gezien de verhouding tussen kilometerstand en algehele staat.
Dat is ook leuk idee idd, auto's en hun leven uitlichten idd...Maar dat maak je alleen succesvol met leuke beelden en een vlotte babbel van de 'presentator'. (denk aan topgear, om inhoud hoeven zij het niet te doen. Een paar gave shots, en wat humor-volle presentatoren, doen de gehele truc!)
Diezelfde kwaliteit moet wel in dit soort filmpjes zitten, anders schrikt het alleen maar af.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ken iemand die proffessionele stands ontwerpt, maakt en bouwt...
Ik wil hem wel vragen of hij misschien oude stands of onderdelen daarvan heeft waar een nieuw doek of zeefdruk op gespannen kan worden... Dan zijn we helemaal profi

www.standing.nl/
[doordraafmodus]Hypermoderne stand, strakke verlichting, mooi standmeubilair, beamers, beeldschermen, een tap, "beursdames", speakertorens etc... [/doordraaimodus]
Waarschijnlijk is het niet helemaal gratis, maar hier is misschien wel een beperkt budget voor vrij (te maken)?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar als ik de v3c stand vergelijk met de andere stands die er waren, was de v3c stand wel al een van de meest verzorgde stands binnen de beurs.
alvast een kleine toevoeging, mocht mijn wagen volgend jaar vkb waardig zijn dan komen er ook bordjes op het dak "niet aanraken svp" en zo'n stel palen met een stoffen rood lint erdoorheen:D
bij dat aanspreken moet je wel je grenzen stellen, iemand die duidelijk de stand bekijkt terwijl hij/zei langswandelt kun je gerust uitnodigen voor een praatje, iemand die stijf voor zich uit kijkt en de stand voorbij loopt kun je beter door laten lopen..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Helemaal niet!AvdAkker;70696 schreef : iemand die stijf voor zich uit kijkt en de stand voorbij loopt kun je beter door laten lopen..
Dan zetten we onze eigen V300 Linebacker in!
Wat dat is?
Zo iets:
[youtube]MRkiouh5NEI[/youtube]
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn ervaring tijdens twee dagen VKB is dat het aanspreken van mensen wel degelijk goed werkt. En dat hoeft helemaal niet opdringerig te zijn: maak oogcontact, zeg dan hallo o.i.d.; willen mensen niets, dan kijken ze je ?f niet aan, ?f ze lopen gewoon door. Op deze manier heb ik toch zonder me (tenminste volgens mij) zeer zeker niet op te dringen een aantal heel interessante gesprekken gehad met mensen. Waarbij je dan in verreweg de meeste gevallen niet meteen een nieuw lid scoort (de meesten hebben nu geen 300) maar wel de interesse voor de 300 opwekt, of zelfs vaak vernieuwt. En d?t zijn de potenti?le leden van de toekomst! (Of klink ik nu hoogdravend :groovy:).
Al met al ben ik van mening dat:
- de presentatie op de VKB gezien de beperkte middelen en improvisatie goed was;
- het altijd beter kan; (Ik ben graag bereid om hier de volgende keer over mee te denken; m.n. de presentatie van de winkel kan en moet beter)
- daarvoor goede communicatie en afstemming onontbeerlijk is;
- maar daarvoor w?l input en medewerking van leden/vrijwilligers nodig is!!
Begrijp me niet verkeerd: die was er genoeg. Mensen komen uit alle windstreken om er voor hun cluppie te staan. En geloof me: hier mogen wij als club in onze handen knijpen, het kan ook heel anders!
grtz,
Rick
(PS: ik neem me altijd voor om kort te reageren, maar dat gaat nogal 'ns mis)
- V300 register
- Verbannen
-
(PS: ik neem me altijd voor om kort te reageren, maar dat gaat nogal 'ns mis)
held! ik heb die strijd allang opgegeven :+
Ik zie in deze discussie zowieso g??n punten waar ik het mee oneens ben. De aandachtspunten die Doeke aanstipt zijn terecht, en vanwege het last-minute karakter van de organisatie misschien wel een beeetje onvermijdelijk.
dus; moet te doen zijn om de volgende keer weer veel te verbeteren!
Het moeilijkste is altijd dat je voor zo'n evenement ruim op tijd moet beginnen met details, zonder de hoofdlijn uit het oog te verliezen.
makkelijker gezegd dan gedaan, zeg maar

Ik weet trouwens ook niet of het verstandig is enorm veel tijd en geld in de VKB te investeren (die bezoekersaantallen wordt je ook niet vrolijk meer van!); misschien levert het wel veel meer leden op als je dezelfde 'bronnen' (mankracht, tijd, contacten, etc) op een andere manier in de strijd gooit.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan zouden die mobiele presentatiemiddelen van Standing ideaal zijn toch? Supercompact, snel op te zetten en een levenslange garantie.Erik;70778 schreef : Ik ben er wel van overtuigd dat we gezien moeten worden en op een zo professioneel mogelijke manier met een goede uitstraling en overtuiging. Op andere activiteiten en momenten moeten we ook onze kansen benutten.
www.expositiewand.nl/stands-6-tot-12.htm
Ik zal binnenkort wel eens informeren of ie niet iets gebruikts heeft staan voor een paar tientjes...
Dan hoeven er alleen nieuwe fotobanen geprint te worden. Een paar hi-res 300-foto's er op, of een creatieve fotosoep-uitspatting van iemand die daar handig in is... Als we de grote wanden dan in maar een paar kleuren doen is het al een stuk goedkoper. (blauw-zwart op een witte ondergrond bv.)
Als er 2 van zulke wandjes of 3 van die roldisplays staan en misschien een losse zuil of zo staat dat al superprofi!
Het moet geen honderden euro's gaan kosten voor die paar keer per jaar...
Zijn er eigenlijk niet meer oldtimerbeurzen waar we ons kunnen promoten?