Ledenvergadering 2008
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

@ Wouter: Met mijn auto moet je t ook niet proberen. De foto's van de schade zijn nog wel ergens te vinden op t forum en t is nog te zien aan mn voorkant! (van de auto)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Met mijn autootje kan ik dus w?l het gras gaan maaien; mijn voorbalk zit een stuk hoger:D
Weer over de ALV; helaas ben ik nu al weer een heleboel gezichten vergeten... slechts een handjevol kan ik me nog voor de geest halen.
Wat dat betreft ben ik het wel met Pauline eens dat er in het ledenmenu eigenlijk een fotootje bij elk lid zou moeten staan.
- V300 register
- Verbannen
-
s67.photobucket.com/albums/h307/portfoli...ew¤t=crash.flv (en het filmpje)
Als dit te offtopic is, dan zien we dadelijk dit terug in het offtopic topic.!
[mod]goed idee. vanaf hier g??n slb_crash gerelateerde berichten meer in deze discussie, aub

- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;49445 schreef : Ben ik helemaal met je eens. Maar... als er bij een eerste korte uitleg (door een bestuurslid) al wordt gezegd dat het spul 'anders door de shredder gaat', kun je wel verwachten dat je kwaad bloed zet. Het viel natuurlijk te verwachten dat op deze zin nogal wat reacties kwamen.
Ja, dat klopt. ik had misschien beter wat meer op de vlakte kunnen blijven in de trant van 'dat zien we dan tegen die tijd weer wel'. Ik weet in ieder geval w?l dat er een aantal opties bij voorbaat uitgesloten zijn:
- opslag bij Herman eindeloos laten voortduren
- onderdelen ophalen bij Herman en elders parkeren zonder dat er een definitieve bestemming voor is.
- onderdelen voor nop uitdelen onder de leden.
Dat laatste klinkt heel leuk, en werd ook op de vergadering door iemand voorgesteld, maar als bestuurslid wil ik niet verantwoordelijk gehouden worden voor het gelazer wat je daarmee over V3C afroept. Wie wil wat/heeft recht op/ vindt dat de ander teveel inpikt/ neemt dingen mee waarvan later de helft alsnog naar de stort gaat terwijl iemand anders er op zit te wachten, etc etc etc.. in de (ongeschreven) bestuurshandleiding staat over dit soort dingen met vette rode tekst: NIET AAN BEGINNEN...
Dus wat moet je er dan mee? inderdaad; heel de partij in 1 keer, redelijke prijs (= veel hoger dan wat we als minimum gaan stellen) en als de spullen bij de nieuwe eigenaar zijn mag die doen wat ie wil qua onderdelen aan andere mensen verdelen, doorverkopen etc.
Doeke Dobma;49445 schreef : Wel is het voor het bestuur natuurlijk lastig om zoiets op de juiste manier te brengen, omdat iedereen natuurlijk het naadje van de kous wil weten. Ik vond het een hoop gelul in de ruimte, omdat niemand (van de leden) nog weet over welke onderdelen precies we het hebben en welke prijs ermee gemoeid is. Het was m.i. een onzinnige en veel te lang durende discussie. Eerst maar eens zien wat het nou precies is en dan maar eens peilen wie er interesse in heeft.
Het werd helaas niet tactisch uitgelegd en alles bleef veel te mysterieus. Maar verder vond ik het leuk hoor;)
Er schijnt al een lijst met een schetsgewijze inventaris van de onderdelen te bestaan; het was beter geweest als dit voor de ALV al publicatie-gereed was; maar dat was onmogelijk omdat de belangrijkste TC-man (Harry van Lint) een poos in het buitenland geweest is.
deze volgt dus nog, samen met de aankondiging voor de leden die niet op de ALV waren en ook geen forumlezers zijn.
Groetjes Wouter
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
@jeroen; dat is vervelend zeg! ik ben gelukkig ooit nog maar 1 keer 'terminaal' gestrand langs de weg en toen kon mijn vader me afslepen omdat het vlakbij huis was.
wat is er precies met "de koeling" aan de hand???