Ledenvergadering 2008
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;49460 schreef : Kan ik nog een andere kleur kiezen? Ik vind rood zo streng ogen. :cry3:
Dat blauw van de modjes en leden daarentegen is wel weer erg fraai!
Joost:
Kan je je foto's ook hi-res opsturen naar redactie at volvo300club punt enel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
setsunakaede;49496 schreef :
Joost:
Kan je je foto's ook hi-res opsturen naar redactie at volvo300club punt enel?
Zeker kan dat. Ik maak altijd een back-up van de foto's zodat ik elke foto in zowel 640x480 als 2816x2112. Dat laatste lijkt me wat groot (zo'n beetje 3 MB per stuk) dus zal ik ze 'halveren' en dan toesturen?
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;49391 schreef : de ALV was retegezellig!
@ Pauline, kan je t gaspedaal niet vinden? Want een 1400 hoort een 2 liter er niet uit te rijden hoor...
hahaah...jag idd...bij dat verkeerslicht, klopt ik trapte zo hard t gaspendaal in dat ik op mijn plaats bleef staan door t gladde wegdek hahaha...je drift door de blocht (helemaal in t begin) zag er wel leuk uit.
ik vond de ledenvergadering ook heel leuk en leerzaam
het clubgevoel van contacten maken met andere leden is mij iig zeker wel gelukt.
(ik vergeet alleen nog steeds de namen)
ik vond t ook ERG gezellig om daarna met nog 5 man(nen) daar een hapje te eten...ERG leuk en ZEKER voor herhaling vatbaar!
(na de elandrun ergens (alcoholvrij) borrelen of eten????)
bij deze iedereen bedankt voor de leuke en leerzame dag!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;49511 schreef : Zeker kan dat. Ik maak altijd een back-up van de foto's zodat ik elke foto in zowel 640x480 als 2816x2112. Dat laatste lijkt me wat groot (zo'n beetje 3 MB per stuk) dus zal ik ze 'halveren' en dan toesturen?
Origineel formaat heeft altijd de voorkeur!
- V300 register
- Verbannen
-
Gewoon full size opsturen, verkleinen kunnen wij ook zelf als dat nodig is

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;49496 schreef : Dat blauw van de modjes en leden daarentegen is wel weer erg fraai!
het rood heb ik inmiddels veranderd in donkerrood; het blauw is een nieuw probeersel ten opzichte van het felle groen wat het eerst was. dit lijkt me ook beter; het is allemaal iets minder opvallend geworden in ieder geval.
- V300 register
- Verbannen
-
Ja, zag die drift er leuk uit?

Dat je bleef stilstaan... ja

- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;49570 schreef : @ Pauline:
Ja, zag die drift er leuk uit?cool! Enneh, na de Elandrun ergens wat eten lijkt mij ook wel weer gezellig! Als het maar niets met een gele M is
.
Dat je bleef stilstaan... jahelaas! Weg was de 1.4:) en stil stond de 2.0 ghehe! We doen het met droog weer nog wel een x over, kan ik de achterkant van je auto ook nog eens zien ^^ !
ja die drift was wel gaaf..(probeerde hem te immiteren maar denk niet dat ie goed lukte..leuk trouwnes dat je zoveel vertrouwe in me hebt om voorop te late rijde met de elandrun (dan weet ik iig zeker dat IK niet laatste word haha) heb trouwens mijn velgen klaar en banden komen er donderdag of vrijdag op WHOE HOE
@ erik: jah had je er maar bij moeten zijn hahah was echt gezellig...trouwens wanneer mag ik weer bij je langs komen???