Ledenvergadering 2008
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;49395 schreef : Ik vond dat er heel cruciale zaken aan bod kwamen, zoals onderdelenvoorziening voor de toekomst en taxatie van auto's.
voor deze punten is input van de leden van levensbelang, dus heel goed dat er juist over dit soort dingen wordt nagepraat..
het is een beetje jammer dat de discussie over de partij onderdelen weer direct zo negatief werd gefocust op het 'wat als de minimumprijs niet gehaald wordt'. Naar onze inschatting gaat het om een waardevolle partij onderdelen, waarbij het halen van de minimumprijs geen enkel probleem zal zijn.
Het is jammer dat er tegenover de wilde plannen en verwachtingen van sommige leden er zich in de 6 jaar dat hier over gepraat wordt nog steeds geen concrete personen bij het bestuur bekend zijn die de "kar" van het beheren van een onderdelenvoorziening zouden willen ?n kunnen trekken.
Hierdoor blijf je houden dat goede ide?n moeten worden afgeblaft met 'leuk plan, maar hebben we geen tijd voor'.
Persoonlijk zou ik er meer voorstander van zijn om het onderdelenverhaal echt te laten rusten, in ieder geval tot nadat het verhaal van de Taxaties op de rails gezet is. Op zich is dit juist iets waarin nog heel veel 'verkennings' werk te doen valt, in de vorm van het inwinnen van informatie bij andere clubs, verzekeringsmaatschappijen, FEHAC, etc.
De daadwerkelijk te leveren inspanningen voor het doen van taxaties is namelijk juist veel minder dan voor een onderdelenvoorziening, terwijl naar mijn idee de winst voor de leden (en dus de club) op middellange termijn veel groter is. Goedkope onderdelen zijn er nog zat te vinden hier en daar; goedkope taxaties dus echt NIET.
op de vergadering noemde ik een prijs van 85 euro, dit is zo'n beetje de bodemprijs voor een commerci?le taxateur. Als voorbeeld van een clubtaxatie kun je de Daf Club Nederland nemen; daar kost een taxatie dus maar 35 euro. Een bedrag wat je in 3 jaar tijd op de totale kosten dus echt niet ziet zitten!
gr Wouter
PS Jean-Luc ik heb je forum-en website statussen aangepast :worship:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Mooi dakje!
Deze diesel nagelde lekker weg:yeah:
Stefan, hang je nummerplaat eens recht:nono:
Doeke's GLE. Hij had zo'n honger dat 'ie de nummerplaat heeft opgegeten.
Zag je 'die mensen' trouwens kijken toen er 5 GT-velgen uit jouw kofferbak kwamen en er weer GLE-velgen met banden ingingen? :yeah::worship:
Mijn autootje links, die na een vage net-wel-net-niet-start tevreden stond te snorren.
Twee broers naast elkaar, links die van Laurens en rechts die van mij
En andersom
En de auto van Johan
Johan, bedankt nog dat jij mijn chauffeur wilde zijn:worship:
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
antiekeradio;49428 schreef : het is een beetje jammer dat de discussie over de partij onderdelen weer direct zo negatief werd gefocust op het 'wat als de minimumprijs niet gehaald wordt'. Naar onze inschatting gaat het om een waardevolle partij onderdelen, waarbij het halen van de minimumprijs geen enkel probleem zal zijn.
Ben ik helemaal met je eens. Maar... als er bij een eerste korte uitleg (door een bestuurslid) al wordt gezegd dat het spul 'anders door de shredder gaat', kun je wel verwachten dat je kwaad bloed zet. Het viel natuurlijk te verwachten dat op deze zin nogal wat reacties kwamen.
Wel is het voor het bestuur natuurlijk lastig om zoiets op de juiste manier te brengen, omdat iedereen natuurlijk het naadje van de kous wil weten. Ik vond het een hoop gelul in de ruimte, omdat niemand (van de leden) nog weet over welke onderdelen precies we het hebben en welke prijs ermee gemoeid is. Het was m.i. een onzinnige en veel te lang durende discussie. Eerst maar eens zien wat het nou precies is en dan maar eens peilen wie er interesse in heeft.
Het werd helaas niet tactisch uitgelegd en alles bleef veel te mysterieus. Maar verder vond ik het leuk hoor;)
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;49428 schreef : PS Jean-Luc ik heb je forum-en website statussen aangepast :worship:
Kan ik nog een andere kleur kiezen? Ik vind rood zo streng ogen. :cry3:
- V300 register
- Verbannen
-
misschien kan ik maar het beste dezelfde groene kleur instellen als voor moderators etc?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
dit wil zeggen dat er gedurende maximaal 2 minuten berichten verloren gegaan zijn; daar zal jouw bericht net tussen gevallen zijn.
heb hem dus niet expres gekilld...
- V300 register
- Verbannen
-
Sturen, versnellingspookknoppen, luchtfilterhuizen, koplampen, achterlichtunits.. Dus mocht er een onderdelenvoorziening ontstaan. PB me en alles komt goed:)