Ferdie's beige 340 1984
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wel tegelijkertijd met het starten?fredje;178109 schreef : Heb m al n flinke lel verkocht met de krik (enige wat ik zo bij de hand had) maar nog steeds niets :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vandaag een gereviseerde starter er op geknutseld, een keer draaien aan t sleuteltje, en ja hoor: IT'S ALIVE !!!!!!!!!! :worship::worship:
Is nu wel aan n wasbeurt toe, week onder een plakboom is niet bevorderlijk voor je auto

Uhm, hoe kan ik de titel trouwens veranderen?????
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

Vind de titel die je voorstelde wel n goeie
Gr Ferdie
- V300 register
- Verbannen
-
fredje;177833 schreef : Nou, de bodemvrijheid bij de kadett houd ook niet echt over hoor hahaha.
Heb best wel t een en ander aan moeten passen om zo te kunnen rijden.
Zal binnenkort eens gaan kijken wat er mogelijk is.
Ff fotootje van de kadettjes (is ook oud toch :y:), als ik de wielen ook zo in de wielkast kan krijgen, dan ben ik tevreden :yesyes:
Liefst ga ik rijden op de zwarte stalen wielen zoals er een onder de motorkap ligt bij de volvo met een redelijk hoge band erop.
Vind het er altijd wel stoer uitzien als je wiel tot aan de band in de kas verdwijnt
Zo een buikschuiver lijkt me niet echt praktisch. Als je een verkeersdrempel er mee tegenkomt moet je 'm er overheen tillen, ......... toch?
- V300 register
- Verbannen
-
Spurt;178579 schreef : Zo een buikschuiver lijkt me niet echt praktisch. Als je een verkeersdrempel er mee tegenkomt moet je 'm er overheen tillen, ......... toch?
Tja, wie laag wil zijn moet wel eens omrijden:y: , maar opzich zijn drempels met de zwarte wel goed te doen, met de rode iets minder.
Gelukkig niet al te veel drempels hier in de buurt.
En als je alles onder de auto een beetje modificeerd zodat er niks kan blijven haken, en wat extra verstevigingen maakt, dan "glij" je er wel overheen