show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

340 DL van Harry

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-12-2010 20:20 #858869 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 DL van Harry
Ik snap Harry heel goed! Allemaal negatieve energie en wat levert het op? Zelf de handel regelen gaat vast sneller en makkelijker. Het leven gaat niet alleen om gelijk krijgen.

Sjees, ben ik al zo oud dat ik dit soort onzin schrijf? :woei:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-12-2010 20:29 #858870 door V300 register
je hoeft niet altijd gelijk te krijgen, alleen het probleem is dat men hun verantwoordelijkheden niet willen nemen en het maar wegschuiven. Ondertussen worden ze wel naar hun verantwoordelijkheid betaald en zij komen ermee weg, terwijl jij met het probleem blijft zitten! Het is al belachelijk dat ze het niet zelf oplossen, zal wel teveel geld kosten en dus proberen ze op deze manier.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-12-2010 20:30 #858871 door V300 register

Bodejodel;164191 schreef : Kan ik me voorstellen, maar dat is precies de reden dat zulke toko's blijven bestaan... :flame:
Stap naar een gerechtswinkel of vraag of Wouter N een mooi juridisch stukje opstelt, aangetekend versturen met handtekening retour. (dat is nog altijd goedkoper dan dat gedeelte laten herstellen...) Eens kijken wat ze daarvan zeggen... Hou ons vervolgens op de hoogte van hun reactie, dan hebben we er allemaal lol van... :D
Je staat volledig in je recht, dus aanpakken die waardeloze figuren.

Ik heb de mazzel van een pa die bij 't kanton in Nijmegen werkt, dus Wouter N. kan lekker vakantie blijven vieren :y: Ben er in ieder geval gister samen met m'n pa geweest, dus die is alvast getuige. Heb ook laten weten dat ik het er niet mee eens ben, alleen vandaag ben ik misschien niet zo duidelijk geweest.

Misschien ga ik in het nieuwe jaar nog wel ff langs... Eigenlijk wil ik dat Tony er zelf weer is, dat is de baas namelijk...

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
30-12-2010 20:34 #858872 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 DL van Harry
Nou onzin is het zeker niet J-L, ik denk dan alleen; als Harry zijn gelijk niet wil halen dan worden er wellicht ook nog andere mensen de dupe van dit soort praktijken.
Negatieve energie in zoiets als dit steken is ??n ding, als je verder helemaal geen plannen had op het gebied van plaatwerk herstel/overspuiten o.i.d dan kost het professioneel laten herstellen van een dergelijke schade natuurlijk weer een lieve cent en die rollen je portemonnee niet vanzelf in...

Ik heb ook zo vaak dingen waarvan ik denk; ach laat ook maar joh, beter als ik me er bij neerleg, maar als het om mijn 340 gaat waar ik gek op ben en een hoop tijd en energie in heb gestoken zou ik toch redelijk pissig worden, ook al om dat het hier om een duidelijk verwijtbare schade lijkt te gaan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-12-2010 20:35 #858873 door V300 register

Lucluc;164193 schreef : Ik snap Harry heel goed! Allemaal negatieve energie en wat levert het op? Zelf de handel regelen gaat vast sneller en makkelijker. Het leven gaat niet alleen om gelijk krijgen.

Sjees, ben ik al zo oud dat ik dit soort onzin schrijf? :woei:

Whaha, niet oud maar wel wijs ;)

world;164194 schreef : je hoeft niet altijd gelijk te krijgen, alleen het probleem is dat men hun verantwoordelijkheden niet willen nemen en het maar wegschuiven. Ondertussen worden ze wel naar hun verantwoordelijkheid betaald en zij komen ermee weg, terwijl jij met het probleem blijft zitten! Het is al belachelijk dat ze het niet zelf oplossen, zal wel teveel geld kosten en dus proberen ze op deze manier.

Daar zit ook wel wat in, maar ik weet nu wel voor mezelf dat ik er nooit meer heenga. Bovendien, al dat gezeik is slecht voor m'n hart.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2010 01:01 #858879 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 DL van Harry
Ach, ik ben al zo vaak opgelicht door medeburgers, rechters, garage's (porsche, etc.). Ik heb toch steeds de moed gevonden door te gaan en niet naar de wapens te grijpen. Het is soms moeilijk om het er bij te laten zitten, maar aan verlies-verlies situaties heb je ook niets. Ik probeer met mijn werkplaats eerlijk te zijn naar iedereen en hoop dat niemand daar misbruik van maakt. Dat maakt volgens mij de wereld langzaam beter.

Nu nog een lieve vrouw voor mij.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-03-2011 17:38 #868445 door V300 register
Vandaag ben ik even bij Van den Bergh langsgereden, even socializen en kijken hoe het met de GLT en de bumpers van mijn 340 is. Ik had namelijk meegespoten bumpers overgenomen van een 360 die Jeroen van B. en Erik van O. gesloopt hebben. Ze zijn in principe al in de goeie kleur gespoten, maar er zaten nog wat kleine beschadigingen aan, dus ze moeten even opnieuw gespoten worden. Hopelijk binnenkort foto's hoe ze staan ;)

Verder heb ik vandaag samen met m'n pa de carburateur even aan de 340 gewerkt. De 'pannekoek' trilde elke keer weer los, hoogst irritant. Het schroefdraad was helemaal verdwenen uit de aluminium kop van de carb. Even uitgeboord, een paar langere bouten doorheen gestoken en met borgringetjes teruggezet. Verder ook de sproeier binnenin de carburateur vastgezet, die lekte tussen de twee helften van de carb door.

De auto rijdt nu weer als nieuw! Trekt goed, start goed, ook als ie warm is. Ben helemaal happy! Eindelijk weer goed weer om klusjes te doen :D

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-03-2011 19:53 #868449 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 DL van Harry
Lekker bezig geweest zo te lezen Harry, heerlijk is dat inderdaad dat het beter weer er nu weer is en aankomt!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2011 12:46 #868485 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic 340 DL van Harry
Mooi om te horen dat een paar simpele dingen de auto weer wat frisser maakt

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-03-2011 12:47 #868486 door V300 register
Misschien dat ik zo nog ff een stukje ga rijden. 't Is lekker weer, en er moeten hoognodig weer wat nieuwe foto's gemaakt worden :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC