340 DL van Harry
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de rest zal ik jullie hier op de hoogte houden als er wat nieuws te melden is over de PT-83-XH!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Een tijdje terug was de voorpijp van m'n 340 eronderuit gevallen toen ik vanuit Ermelo terug kachelde naar huis. ANWB erbij, blikje eromheen gevouwen en toen kon ik weer verder. Maar ik wou die uitlaat wel snel gerepareerd hebben, en er niet te ver mee rijden vanwege de herrie, dus ik had 'm bij Garage Tony (bij ons om de hoek) gebracht. Nou, nieuwe pijp eronder, prima. Maar bij 50 km/u begon die uitlaat tegen de carrosserie aan te trillen. Echt irritant, dus ik gister terug. Ze zouden het oplossen.
Kom ik vandaag die auto ophalen, hebben ze het stuk achterplaat (dus onder de achterbumper) waar de uitlaat tegenaan trilde met een grote tang ofzo helemaal verbogen! Allemaal deuken erin, alle lak eraf, en dat hele stuk plaat is nu helemaal krom!

Ben uiteraard weer teruggegaan, ben even boos geweest en heb duidelijk gemaakt dat 't niet zomaar een gebruiksvoorwerp voor mij is, maar een stukje liefhebberij. Ik vind het echt BELACHELIJK dat je de vorm van de auto gaan aanpassen aan de uitlaat, in plaats van andersom!
BAH

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ze hebben tenslotte moedwillig je auto kapot gemaakt, ik neem aan dat je ze voor het herstel ervan kan laten betalen...
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;164108 schreef : Sue them!
Ze hebben tenslotte moedwillig je auto kapot gemaakt, ik neem aan dat je ze voor het herstel ervan kan laten betalen...
Mja, ze gaan het oplossen, zeggen ze. Dat wacht ik eerst even af, en anders moet ik iets anders regelen denk ik. Schadebedrijf ofzo...
Lucluc;164109 schreef : Sjongejonge, je kan tegenwoordig ook niets meer overlaten aan de 'vakman'. Jammer zeg, ik hoop dat je het alsnog goed voor elkaar krijgt.
Het was Tony zelf niet, maar ??n of andere kerel die ik daar eerder nooit gezien had. En hij gaf de schuld weer aan 'de monteur,' een 'donker getint manspersoon.' Beetje flauw, zeg gewoon dat je zelf verantwoordelijk bent...
Kevin;164110 schreef : Jeetje wat is dat nou voor slechte actie! Ik weet dat het soms vervelend is met zo'n namaak uitlaat omdat die einpijp vast zit aan de pijp en soms in de verkeerde hoek gelast is maar om dit nou zo op te lossen!
Die namaakuitlaten zijn inderdaad niet precies hetzelfde, die hoek is anders. Als het goed is zou hij het nu oplossen door de pijp los te snijden en dan in de goeie hoek weer vast te lassen. Ik ben ERRUG benieuwd naar hoe het er morgen uitziet :hmmz:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Heel vreemd dat ze je niet gebeld hebben om te overleggen over de oplossing.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat hebben ze toch al een keer gezegd...? :SDutchie;164113 schreef : Mja, ze gaan het oplossen, zeggen ze.