340 DL van Harry
- V300 register
- Verbannen
-
Soms trap ik er weer in, dan breng ik de auto ergens heen voor een klein klusje, en achteraf heb ik ALTIJD spijt :cry3:
*Note to self: laatste keer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Ik krijg van mijn chef ook een schoer door de benen als het niet goed is.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Af en toe snap je toch niet hoe iemand op zo'n gedachte komt...bred veur de kop! (letterlijk en figuurlijk aub :+ )
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ben je al even nagegaan wat voor mogelijkheden je hebt mocht de betreffende garage dit niet netjes op (willen) lossen?
Voor wat betreft leerling monteurs ben ik het helemaal met je eens dat hun het vak ook moeten leren en dat kan helaas niet zonder daarbij soms ook een fout te maken, echter denk ik dat je met een beetje fatsoenlijk verstand in je hoofd niet zomaar het plaatwerk van een auto (hoe oud of in welke staat deze ook moge zijn) naar eigen inzicht gaat bewerken, als hij hiervoor de opdracht heeft gekregen van zijn leidinggevende dan draagt deze daar ook de verantwoording voor lijkt me zo.
Hopelijk gaat het allemaal goedkomen Harry, helaas hoor je wel vaker negatieve verhalen over dingen die zo hier en daar gebeuren bij garage's.
Toch zijn er ook best nog wat bij die gewoon keurig hun werk doen.
(moet ook wel zeggen dat de chef werkplaats bij de Volvo garage hier in Deventer iemand is die al behoorlijke tijd zijn vak uitoefent en derhalve ook aan de 300 serie's heeft gewerkt in zijn jonge jaren)
- V300 register
- Verbannen
-
Ze hebben ook het plaatwerk 'ongeveer' teruggebogen, maar de deuken en alles zit er nog steeds in. Gister had ik met die kerel afgesproken dat ie ook iets over het kale metaal zou smeren, zodat het niet gaat roesten. Maar vandaag was het verhaal dat ie niks in de goeie kleur had, en dat zwart tectiel er ook niet uitziet op die plaats. Bovendien zat er nog een plekje roest op dat stuk plaatwerk, dus volgens hem was het beter om 't dan helemaal kaal te maken en te laten spuiten. Dat is natuurlijk waar, maar ja... Opgelost is het nog steeds niet...
Eigenlijk ben ik het beu, heb geen zin meer om er achteraan te gaan of te kijken wat m'n rechten zijn ofzo. Bah, ben er gewoon helemaal klaar mee... :snif:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
world;164186 schreef : schrijf een brief en stel ze in gebreke om de schade binnen een redelijk termijn (twee weken) te repareren. Als ze niet reageren dan stel je zelf een schade hersteller aan en zal je de fuctuur op de garage zijn naam zetten. het moet niet jou probleem worden dat ze niet de juiste kleurlak beschikbaar hebben, en dat de ze geen deuken eruit kunnen halen.
Zo zou het inderdaad moeten ja... Maar ik heb gewoon echt geen zin in gezeik en ellenlange discussies enzo. Er moest nog wel meer aan de 340 gebeuren, wat andere kleine roestplekjes enzo, dan laat ik dat wel gelijk meenemen.
Ik denk er nog wel ff over na. Maar ??n ding is zeker: ik ga er nooit meer heen

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kan ik me voorstellen, maar dat is precies de reden dat zulke toko's blijven bestaan... :flame:Dutchie;164184 schreef : Eigenlijk ben ik het beu, heb geen zin meer om er achteraan te gaan of te kijken wat m'n rechten zijn ofzo. Bah, ben er gewoon helemaal klaar mee... :snif:
Stap naar een gerechtswinkel of vraag of Wouter N een mooi juridisch stukje opstelt, aangetekend versturen met handtekening retour. (dat is nog altijd goedkoper dan dat gedeelte laten herstellen...) Eens kijken wat ze daarvan zeggen... Hou ons vervolgens op de hoogte van hun reactie, dan hebben we er allemaal lol van...

Je staat volledig in je recht, dus aanpakken die waardeloze figuren.