show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

En wéér een GLT voor de deur

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-01-2011 22:23 #859485 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic En wéér een GLT voor de deur
Dan kijk eens beter Karsten, dat is daar! Die BMW stond er toen ook al ;)

EDIT: as above

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-03-2011 21:47 #868962 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic En wéér een GLT voor de deur
Bij nader inzien heb ik de mooie 'nieuwe' open GLT-velgen die al een tijd lagen te wachten aan m'n vader gegeven voor zijn 340. Hij moest weer aan de zomerbanden, en mijn 360 is toch voorlopig niet klaar.

Uiteraard had ik nog wel een ander setje liggen, en een vriend van me had ook nog wel wat te coaten. Hij heeft een 2CV, waar hij een pick-up van bouwt. Leuk project! Maar goed, twee weken geleden alles naar de poedercoater gebracht, en vandaag alles opgehaald. Zie hier een kleine impressie van het resultaat:

Volgende week ga ik als ik tijd heb weer naar Malden om te kijken hoe de voortgang met de 360 is. Wil er nu eindelijk toch wel een keer mee rijden... De zomer komt eraaaaan!!! :groovy:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
26-03-2011 22:49 #868967 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic En wéér een GLT voor de deur
Mooooooiii!!!

Ik vind dit type GLT velgen zeker als ze zo strak in de lak zitten nog altijd de mooiste.

Iets zegt me dat het onder de kap van de Deux Chevaux enigzins rood gaat worden :D

Is dat project van je vriend ook op het Citro?n forum te volgen misschien?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-03-2011 23:18 #868972 door V300 register
Ik wil deze zomer ook met mijn GLS op vakantie, dus Rob krijgt het nog druk!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2011 12:30 #868983 door V300 register

Wouter76;172180 schreef : Mooooooiii!!!
Ik vind dit type GLT velgen zeker als ze zo strak in de lak zitten nog altijd de mooiste.
Iets zegt me dat het onder de kap van de Deux Chevaux enigzins rood gaat worden :D
Is dat project van je vriend ook op het Citro?n forum te volgen misschien?

Thanks! Ben er zelf ook erg tevreden over :yesyes:

Het project van Hessel en z'n 2CV Pickup is hier te volgen.

Lucluc;172185 schreef : Ik wil deze zomer ook met mijn GLS op vakantie, dus Rob krijgt het nog druk!

Zou idd wel leuk zijn als je weer eens met die GLS kan rijden! Denk dat Rob genoeg te doen heeft komende tijd... Wanneer ga jij weer eens die kant op? Kunnen wel een keer daar afspreken, spreek ik jou ook nog es :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2011 13:31 #868988 door V300 register
Hoi Harry,

Zo'n tuinhuisje heb ik ook en dat is inderdaad een geniaal idee, die extra bergruimte.
Waar heb je die velgen laten behandelen? M-Ring coating in Heerde?
Succes met de GLT, ik mis alleen een paar onderdelen aan de voorzijde,
maar dat komt wel goed. Is dit kleur 184-5?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2011 13:42 #868990 door V300 register
Zo'n tuinhuisje is inderdaad ideaal! We hadden hem eerst laten bouwen voor de fietsen, zodat we de garage voor de auto's konden houden. Maar ja, als je 300-gek bent, knal je die schuur natuurlijk ook gelijk vol met onderdelen :humor:

Die velgen heb ik laten coaten bij Gerritsen in Nijkerk. Ben daar nu 3 keer geweest met spullen, en ben ?rg tevreden. Enige nadeel is dat ze het kleine spul 'erbij' doen, dus dat het soms wat langer kan duren. Maar als je er af en toe achteraan belt duurt het toch niet veel langer dan een week of 3.

Er missen inderdaad nog wat dingetjes op de auto, maar alles is erbij. De mistlamp, twee koplampwissers, een sneeuwkap en grillekap en dat soort dingetjes. Dus dat scheelt weer zoeken :halo: Ik zoek overigens n?g een grillekap...

Ik weet uit mijn hoofd niet welk kleurnummer dit is, maar dit is de 'standaard grijs', die je zoveel ziet.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
27-03-2011 13:57 #868995 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic En wéér een GLT voor de deur
Zijn de velgen ook behandeld met een laag blanke lak als laatste? Want deze glimmen veel meer als normaal bij poedercoating, ziet er strak uit!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2011 14:00 #868996 door V300 register
Mja idd!
Ik laat binnenkort ook m'n GLS velgen coaten (wie heeft er voor mij 2 stalen velgen te leen voor wat weekjes?:$) maar dat terzijde, ik ha deen vraagje.

Ik heb uiteraard wat beschadigingen zitten op die velgen. Hoe heb jij dat opgelost? Deze zien er helemaal strak uit. Maar na stralen zijn die beschadigingen natuurlijk niet weg..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2011 14:12 #869001 door V300 register

v0lv0freak;172210 schreef : Zijn de velgen ook behandeld met een laag blanke lak als laatste? Want deze glimmen veel meer als normaal bij poedercoating, ziet er strak uit!

Ze gooien er inderdaad als laatst een laag blanke lak overheen. Staat een stuk mooier dan gepoedercoat 'onbehandeld' metaal :)

flyhart;172211 schreef : Mja idd!
Ik laat binnenkort ook m'n GLS velgen coaten (wie heeft er voor mij 2 stalen velgen te leen voor wat weekjes?:$) maar dat terzijde, ik ha deen vraagje.

Ik heb uiteraard wat beschadigingen zitten op die velgen. Hoe heb jij dat opgelost? Deze zien er helemaal strak uit. Maar na stralen zijn die beschadigingen natuurlijk niet weg..

Deze velgen waren erg netjes, met hier en daar een hele kleine beschadiging. Maar ik heb daar niks aan gedaan verder; gewoon laten stralen en poedercoaten, en doordat die coatlaag zo dik is, zie je hooguit een klein bultje op de plek waar een deukje in het metaal zat. Dat vind ik zelf geen probleem. Je kunt ze ook laten restaureren, bij de Velgendokter ofzo, maar dat kost je handenvol met klauwen.. :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC