show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
de 340 GLE Millionaire van Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2010 12:59 #853080
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic de 340 GLE Millionaire van Wouter
wauw dat klinkt goed! gefeliciteerd..
Schandalig eigenlijk, auto staat 1.5 jaar stil, terwijl een liefhebber hem in 1 dagje praktisch rijdend hebt.. zonde van dit soort beauty's (meegespoten bumpers bijvoorbeeld:cheer: )
Schandalig eigenlijk, auto staat 1.5 jaar stil, terwijl een liefhebber hem in 1 dagje praktisch rijdend hebt.. zonde van dit soort beauty's (meegespoten bumpers bijvoorbeeld:cheer: )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2010 13:02 #853082
door V300 register
Er zijn wat verhuurbedrijfjes die het zo aanbieden. Ideaal eigenlijk, super makkelijk.
Deze
bijv. Een 340 mag er n?t op, een 360 niet en een 340 met LPG is ook maar de vraag. Dus het is wel opletten met die dingen en best duur. Persoonlijk zou ik de gok wel aandurven met een paar kilo overschrijding, maar goed, dat ben ik.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
18-11-2010 13:14 #853085
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic de 340 GLE Millionaire van Wouter
Wat is het toch handig om de grote rijbewijzen ook te hebben

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2010 13:20 #853086
door V300 register
[offtopic]
Ja inderdaad, dat kost wel een klap geld btw:P en ik zou 't niet heel vaak gebruiken
[/offtopic]
Ja inderdaad, dat kost wel een klap geld btw:P en ik zou 't niet heel vaak gebruiken
[/offtopic]
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2010 13:53 #853090
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic de 340 GLE Millionaire van Wouter
Eenmaal terug gekeurd heb je dus eigenlijk niks aan zo'n ding. Want ook al heb je je CE dan nog mag je er geen zware auto achterop zetten. Dus je zou hem beter als vrachtwagen gekeurd laten.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2010 20:17 #853115
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic de 340 GLE Millionaire van Wouter
ik heb wel eens iemand horen zeggen dat de tandriempoelie op de krukas bij zo'n B172 best wel vast kan zitten:p
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2010 20:42 #853118
door V300 register
Tsja, maar waarom zou je die willen loshalen, apart van serieuze motortuning?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2010 20:53 #853120
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic de 340 GLE Millionaire van Wouter
Omdat je eigenwijs bent misschien?

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2010 21:08 #853122
door V300 register
jahoor, WRIJF HET ER MAAR IN.... kommakommaarkommaarrr
het krukastandwiel moest eraf om de voorste krukaskeerring te kunnen vervangen. heel het gebied rond de poelie is vettig, inclusief de oude riem.
Maar; ik ben dom geweest... in de 'service training B172k' die op het ledenmenu staat stond over het krukastandwiel geschreven dat je die kunt afnemen, "eventueel met behulp van 2 M6 boutjes"
Ik heb ook wel gesleuteld aan solexen en daarbij druk je met 2 M6 boutjes het vliegwiel van de krukas af (conische passing) door de boutjes gewoon in een schroefdraadgat te draaien.
Maar wat ze dus in de service training er niet bij zetten is dat je die 2 M6 boutjes dient te gebruiken in combinatie met een soort poelietrekker.
In de "revue technique automobile" van de Volvo 440 staat het wel goed uitgelegd (kwam ik dus achter toen ik het eerste boutje al afgedraaid had):
[ATTACH]2817[/ATTACH]
Omdat ik 1 van de 2 gaten dus al gevuld had zitten met een afgebroken boutje moest ik met een hefboom achter de poelie gaan wrikken om hem er alsnog af te krijgen. hierdoor is de poelie beschadigd (opstaande rand op 2 plekken een stuk uit gebroken) en moet ik dus een andere op zetten.
het krukastandwiel moest eraf om de voorste krukaskeerring te kunnen vervangen. heel het gebied rond de poelie is vettig, inclusief de oude riem.
Maar; ik ben dom geweest... in de 'service training B172k' die op het ledenmenu staat stond over het krukastandwiel geschreven dat je die kunt afnemen, "eventueel met behulp van 2 M6 boutjes"
Ik heb ook wel gesleuteld aan solexen en daarbij druk je met 2 M6 boutjes het vliegwiel van de krukas af (conische passing) door de boutjes gewoon in een schroefdraadgat te draaien.
Maar wat ze dus in de service training er niet bij zetten is dat je die 2 M6 boutjes dient te gebruiken in combinatie met een soort poelietrekker.
In de "revue technique automobile" van de Volvo 440 staat het wel goed uitgelegd (kwam ik dus achter toen ik het eerste boutje al afgedraaid had):
[ATTACH]2817[/ATTACH]
Omdat ik 1 van de 2 gaten dus al gevuld had zitten met een afgebroken boutje moest ik met een hefboom achter de poelie gaan wrikken om hem er alsnog af te krijgen. hierdoor is de poelie beschadigd (opstaande rand op 2 plekken een stuk uit gebroken) en moet ik dus een andere op zetten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2010 21:13 #853123
door V300 register
Moderators: Mark Smeets