360 GL sedan 1986 van Lucluc
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Beetje laswerk aan de auto, dat is bijna bij elke 300 wel 't geval!
Echt prachtig dat zo'n auto het gewoon uithoud als dailyd river!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Deze kan er alvast in voor zijn kilometerstand.
- V300 register
- Verbannen
-
ML moest even drogen, dus in de tussentijd de olie afgetapt. Is de olie uitgedruppeld, begint er ineens koelvloeistof te druppen.... ahum, bleek van de kachelkraan. Naja, eerst nog wat andere klusjes....
ML was nog niet voldoende droog, dus een nieuw set caravanveren (!) gemonteerd. Heb nu officieel een V300 SUV. Moet nu echt op zoek naar 15" wielen! Ik denk dat ik serieus de hoogste 300 heb van iedereen! Vraagje aan Bodejodel: hoe lopen bij jou de remleidingen? Ik heb 1 leiding buiten de bevestigingsklem om gebogen, de ander er een beetje tussen gestopt.
ML was droog, dus alle plekken bijgewerkt met strijkkit en bodyschutz. Meeste bodemdelen en onderste stukken van de dorpels, dus zwart kan prima.
Olie bijgevuld, 1 uitlaatklem verplaatst en daarna de kachelkraan vervangen. Lekken is gestopt, auto ruikt weer lekker naar ML en heeft verse olie. Volgende keer nog een paar delen MLen (mits het net als nu langere tijd droog is) en verder nog een ontstekingsbeurtje doen.
Caravanveren werken super! Ik zal snel foto's maken!
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Geen idee! Ik zal er aan proberen te denken om even onder de auto te duiken...Lucluc;170515 schreef : Vraagje aan Bodejodel: hoe lopen bij jou de remleidingen? Ik heb 1 leiding buiten de bevestigingsklem om gebogen, de ander er een beetje tussen gestopt.
...als het je te lang duurt... help me herrinneren...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
is er eigenlijk ook een andere oplossing om de voorbalk weer steenslag proof te maken ipv van strijkkit te gebruiken?