Mijn nieuwe 340 1.7 .... Joepie!!!
- Mark Smeets
- Moderator
-
huysmans;132877 schreef : Foei, Luc... zorg eerst eens dat je banden op spanning zijn... Vanuit stilstand sturen moet je toch al niet doen en zodra je rolt helpt een fatsoenlijke bandenspanning al genoeg om te kunnen sturen.
Luc heeft wel een 360, dat maakt echt veel verschil! Een 340 stuurt vele malen lichter heb ik ervaren. Ik vond Niels zijn 340 net zo licht sturen als mijn 360 met stuurbekrachtiging :yummie:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gelukkig hebben meeste europese auto's niet echt al te veel stuur bekrachtiging, dat verschilt per merk en model ook nog wel eens wat maar die vooral oudere amerikanen kun je de hoek om krijgen door tegen het stuur aan te hijgen...:crazy1:totaal geen gevoel en het liefst ruim voor de bocht al beginnen met sturen...:wtf2:
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Stuurbekrachtiging, tja... mijn 1.4'tje stuurde ook veel lichter dan m'n 2-liter. Het went wel. Scheelt alweer een abonnement op de sportschool!
- V300 register
- Verbannen
-
tja, een reactie waarbij ik mijzelf quote. In een eerdere thread die ik foutief had geplaatst had antiekeradio gereageert dat als de buuv ook spoorslags een 340 gaat kopen eind 2010 de hele straat hier wellicht vol staat. Welnu, een van de clubleden in Emmen heeft zijn 5 deurs te koop gezet op gaspedaal en as zaterdag gaat de buuv bezichtigen. Als zij die auto koopt zal ik ook hiervan een tete-a-tete foto maken en hier plaatsen, ahah, weer enkele meters 340 erbij in de straat.....we wachten af op wat komen gaat....
marnixt;132712 schreef : Hallo,
sinds vandaag in het bezit van mijn 340. En eerlijk is eerlijk, hij rijdt vedomd lekker! Rustige motor, goede vering, lekkere stoelen, hhmmm. Jammer dat ik er niet in kan slapen. Het is een rode driedeurs en wie elders in dit forum leest (cafe) ziet dat ik al eerder een thread heb geplaatst maar dat was omdat de buuv bij de aanblik van mijn 340 zo in zwijm raakte dat ze er gelijk ook 1 wil. Heeft r oog nu laten vallen op 1.4 met 4 versnellingen. Maar terug naar mij. Wilden een karakteristieke 2e auto en liefst Volvo. Hier thuis slaat Volvo de klok hoewel ik persoonlijk onze v70II al weer minder Volvo vindt. Tussentijds een Mondeo gehad maar lagerschalen daarvan raakten defect. Krijg je van vreemdgaan. Mooiste was 240 diesel met gerev blok op 3 ton, geredn tot 5 ton en toen aan een Portugees verkocht die om ruimte verlegen zat. Die 240 maakte dieselgeluid alsof je naast het motorblok zat. Wonen onderin Flevoland en hebben 3 kids van 9, 7 en anderhalf. De oudste twee vinden de 340 OOK lekkerder rijden en veren dan v70II dus dat wordt nog wat. De jongste kan zijn mening nog niet uiten maar wel de alarmlichten 340 aanzetten en heel hard toeteren. Nou ja, maken we van v70II maar transportwagen voor de vakantie. Ik kan mij voorlopig vooral verheugen op het eerstvolgende ritje in de 340.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
lekker wazig die 2.0mp sony ericsson telefooncamera:humor:
goh, dat is al ff geleden; toen had ik nog maar 1 300serie hahaha. was overdag met erik een 343 in katwijk wezen halen en 'snachts terug gereden in de 1700 die toen eigenlijk naar hilversum terug moest, hier voor de deur wat carb probleempjes opgelost en uiteindelijk weer geretourd naar landhorst
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Marnix, het waren Erik en Anjo die in 2008 een 440 carb monteerde en afstelden.Pas toen Anjo de keien uit de straat kon driften was ie tevreden en kreeg ik hem terug :nono: