show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Nieuw forum lid met Volvo 360
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-07-2009 21:35 #788639
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw forum lid met Volvo 360
Mooie auto. was dit die in harbrinkhoek tekoop stond?
Groeten uit Haarle (Gem tubbergen)
Groeten uit Haarle (Gem tubbergen)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2009 08:23 #788655
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Nieuw forum lid met Volvo 360
Kunnen we niet een keer een minimeeting in het oosten houden? PS de achterklepveren en tankdop ga ik klaar leggen(eerst ff zoeken in mijn ludolf-systeem)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2009 11:19 #788662
door V300 register
Wat mij betreft wel. Zijn toch aardig wat 300 liefhebbers hier in het Oosten

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-07-2009 19:15 #791300
door V300 register
Ja, deze stond in H'hoek te koop!
Minimeeting kunnen we best doen, ook al zijn een aantal geen lid van de club. Ik in ieder geval niet. Ga me nu eerst richten op het noodzakelijke onderhoud en als alles goed is en goed loopt dan meld ik me aan als lid. Waarschijnlijk vanaf 1 januari.
In m'n achterhoofd heb ik zelfs al nagedacht om een tourtocht hier (Twente) te organiseren. Maar dat is eerst nog even toekomstmuziek!
@ Elpee: Als je ze hebt gevonden hoor ik het graag, dan spreken we af. Ben nu nog druk (werk) maar vanaf volgende week vakantie dus kan zijn dat ik je dan al PM of bel
Minimeeting kunnen we best doen, ook al zijn een aantal geen lid van de club. Ik in ieder geval niet. Ga me nu eerst richten op het noodzakelijke onderhoud en als alles goed is en goed loopt dan meld ik me aan als lid. Waarschijnlijk vanaf 1 januari.
In m'n achterhoofd heb ik zelfs al nagedacht om een tourtocht hier (Twente) te organiseren. Maar dat is eerst nog even toekomstmuziek!
@ Elpee: Als je ze hebt gevonden hoor ik het graag, dan spreken we af. Ben nu nog druk (werk) maar vanaf volgende week vakantie dus kan zijn dat ik je dan al PM of bel

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-07-2009 20:12 #791309
door V300 register
aanmelding vanaf 1-12-09 gaan in op 1-1-10 dus je kunt al een maandje eerder aanmelden ook voor volgend jaar.
vanaf september of oktober betaal je overigens ook maar de helft voor het lopende jaar, kun je nog precies aan de sleuteldag meedoen etc.
vanaf september of oktober betaal je overigens ook maar de helft voor het lopende jaar, kun je nog precies aan de sleuteldag meedoen etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-07-2009 20:15 #791310
door V300 register
Mijn zwager heeft een eigen autobedrijfje en bij hem wordt op 3 augustus het nodige onderhoud gepleegd, als het goed is dan is dan ben ik uitgesleuteld 
Lid worden vanaf oktober klinkt wel interessant trouwens, misschien ga ik dat wel doen

Lid worden vanaf oktober klinkt wel interessant trouwens, misschien ga ik dat wel doen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2009 22:43 #792301
door V300 register
Zo, vandaag dus een beurt gehad. (de auto)
Wat viel allemaal mee:
- Rondom zitten nieuwe remmen op die ook los zaten.
- Lucht en brandstoffilter waren zo goed als nieuw.
Wat is er aan gebeurt:
- Distributieriem en spanrol vervangen
- Injectorreiniger in de tank, vrijdag gedaan en nu al merkbaar resultaat.
- Sierstuk op de uitlaat gemaakt.
- Auto gewassen en bumpers ingesmeerd met speciaal spul waarvan ik de naam kwijt ben.
- 2 V-snaren vervangen
- Plastic kap onder de motor is gerepareerd
- Kentekenverlichting gemaakt
- Olie en oliefilter vervangen
- 4 bougies vervangen (zaten verkeerde in) Auto loopt super nu :worship:
- Roest onder de motorkap zo goed mogelijk weggeslepen en behandeld met anti roest. Dit gaat niet meer goedkomen ben ik bang. Dus op den duur nieuwe motorkap denk ik.. Zijn er trouwens nog nieuwe (imitatie) te koop?
- Hele achterbak en reservewiel ruimte schoonzogen met stofzuiger, kon trouwens geen roest ontdekken gelukkig
Wat viel tegen:
- M'n zwager (monteur) wilde de antenne recht zetten en toen brak ie af... Nu zit er een nieuwe, niet originele, antenne in. Niet lelijk trouwens.
- Beetje roest wat onder de antenne zat is meteen schoongeslepen en bijgeverfd.
- Benzinepomp maakt beetje hoogtonig geluid. Even afwachten of het erger wordt...
- 2 vrienden van mij zijn beide monteur en de ene zegt dat het druklager van de versnelling kapot is omdat ie geluid maakt. De ander zegt dat dat een normaal geluid is bij oudere auto's. Stel dat ie wel kapot is en ik rijd ermee door, is dat heel erg? De monteur die de auto vandaag een beurt gaf heeft er niets over gezegd trouwens, ik zal hem overmorgen eens vragen.
Wat moet nog gebeuren / wat wil ik graag:
- Andere velgen
- Nieuwe gordels
- Interieur schoonmaken (gebeurt deze week)
- Tankdop met slot (elpee)
- Luchtveren voor de achterklep vervangen (elpee)
- Roest blaas op de A stijl aanpakken. Maar dat kan pas als de spuiter er weer is, over 2 weken ofzo.
- Links voor en achter een grijze slipmat.
- Nautilus compact truck horn inbouwen. Gebeurt deze week.
- Deurrubbers vervangen, bestel ik ook deze week bij gorubbers.com denk ik.
Wat wil ik niet meer:
Spoiler, verstralers en meer boxen. Ik vind de auto mooi zoals ie is, nu ik hem een maand heb begin ik de auto steeds mooier te vinden
Wat viel allemaal mee:
- Rondom zitten nieuwe remmen op die ook los zaten.
- Lucht en brandstoffilter waren zo goed als nieuw.
Wat is er aan gebeurt:
- Distributieriem en spanrol vervangen
- Injectorreiniger in de tank, vrijdag gedaan en nu al merkbaar resultaat.
- Sierstuk op de uitlaat gemaakt.
- Auto gewassen en bumpers ingesmeerd met speciaal spul waarvan ik de naam kwijt ben.
- 2 V-snaren vervangen
- Plastic kap onder de motor is gerepareerd
- Kentekenverlichting gemaakt
- Olie en oliefilter vervangen
- 4 bougies vervangen (zaten verkeerde in) Auto loopt super nu :worship:
- Roest onder de motorkap zo goed mogelijk weggeslepen en behandeld met anti roest. Dit gaat niet meer goedkomen ben ik bang. Dus op den duur nieuwe motorkap denk ik.. Zijn er trouwens nog nieuwe (imitatie) te koop?
- Hele achterbak en reservewiel ruimte schoonzogen met stofzuiger, kon trouwens geen roest ontdekken gelukkig

Wat viel tegen:
- M'n zwager (monteur) wilde de antenne recht zetten en toen brak ie af... Nu zit er een nieuwe, niet originele, antenne in. Niet lelijk trouwens.
- Beetje roest wat onder de antenne zat is meteen schoongeslepen en bijgeverfd.
- Benzinepomp maakt beetje hoogtonig geluid. Even afwachten of het erger wordt...
- 2 vrienden van mij zijn beide monteur en de ene zegt dat het druklager van de versnelling kapot is omdat ie geluid maakt. De ander zegt dat dat een normaal geluid is bij oudere auto's. Stel dat ie wel kapot is en ik rijd ermee door, is dat heel erg? De monteur die de auto vandaag een beurt gaf heeft er niets over gezegd trouwens, ik zal hem overmorgen eens vragen.
Wat moet nog gebeuren / wat wil ik graag:
- Andere velgen
- Nieuwe gordels
- Interieur schoonmaken (gebeurt deze week)
- Tankdop met slot (elpee)
- Luchtveren voor de achterklep vervangen (elpee)
- Roest blaas op de A stijl aanpakken. Maar dat kan pas als de spuiter er weer is, over 2 weken ofzo.
- Links voor en achter een grijze slipmat.
- Nautilus compact truck horn inbouwen. Gebeurt deze week.
- Deurrubbers vervangen, bestel ik ook deze week bij gorubbers.com denk ik.
Wat wil ik niet meer:
Spoiler, verstralers en meer boxen. Ik vind de auto mooi zoals ie is, nu ik hem een maand heb begin ik de auto steeds mooier te vinden

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2009 23:05 #792304
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nieuw forum lid met Volvo 360
Dit ziet er grondig en serieus uit. Ik zie dat je al een band met de auto aan het opbouwen bent. Dat is ie ook waard.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-09-2009 20:41 #800718
door V300 register
Ik heb nu net een nieuwe gordel, complete set vloermatten, een tankdop met sleutel (zwart), deurpennen en deurrubbers. Die ga ik binnenkort een keer installeren. Daarna, of tegelijk komt het zwaardere onderhoud: roestwerk.. Misschien is het wel handig om dat samen met de deurpennen te doen, lassen gaat makkelijker als de deur er helemaal uit is lijkt me..
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5411 deze thread gaat daar over.
De toeter werkt mooi, benzinepomp en druklager doen het eigenlijk zonder problemen, dus die laat ik zoals ze zijn. Luchtveren voor de achterklep zijn ook vervangen, alleen werkt het aan/uit mechanisme voor de kofferbakverlichting niet. Dat ga ik nog fixen. Voor zover deze update!
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5411 deze thread gaat daar over.
De toeter werkt mooi, benzinepomp en druklager doen het eigenlijk zonder problemen, dus die laat ik zoals ze zijn. Luchtveren voor de achterklep zijn ook vervangen, alleen werkt het aan/uit mechanisme voor de kofferbakverlichting niet. Dat ga ik nog fixen. Voor zover deze update!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-01-2010 02:04 #810892
door V300 register
Moderators: Mark Smeets