Volvo 360 GL 1988
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb laatst wat sloophout (gedemonteerde kozijnen en deurposten enzo) met spanbanden aan elkaar gebonden om er een draagbaar pakket van de te maken, toen ik het zaakje in de vrieskou weer los maakte viel het gietmetalen klemstuk van 40 cm hoogte op de vloer (normaal geen enkel probleem dus).
nu wel; PATS en toen lag die in 10 scherven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
En dat ging gewoon netjes, niet lomp o.i.d.
Maar was ook met een vrij koude velg.
Denk dat wanneer het een paar graden warmer was geweest de velg wellicht wel heel gebleven was.
@lucluc, Ik vindt persoonlijk dat er een groot verschil zit tussen spelen (op nat wegdek een beetje driften met de auto) en aftrappen.
Spelen doe ik zeker, zal ik ook nooit ontkennen, maar daar heeft de auto niets van lijden. Dat doe ik met de 360, maar net zo goed met mijn 264.
Maar zoals gezegd doe ik dat alleen maar als ik alleen in de auto zit, op overzichtelijke wegen en als er geen ander verkeer/mensen in de buurt zijn.
een art. 5 verwacht ik dan ook niet zo heel snel.
Daarnaast ben ik momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor de bouw van mijn nieuwe garage.
9 bij 5,5 meter, met puntdak en deels onderkelderd.
Puur en alleen om aan mijn eigen auto's te kunnen hobby-en (4 dafjes, V360, V264)
Denk dat er maar heel weinig V360's zijn die zo'n onderkomen krijgen.
En zoals gezegd, als je mijn 360 had gezien toen ik deze kocht dan had het me niets verbaasd dat de auto door iemand die deze echt afragd werdt gekocht en nu niet meer bestaan had.
Maar goed, het is gebeurt (waarschijnlijk ook als ik niet gedrift had). En dat is niet meer terug te draaien.
Nu heb ik alleen nog een andere velg nodig.
Niemand die meer een losse in de aanbieding heeft?
De auto moet komende week ook weer voor de APK, dat gaat met deze velg ook niet lukken. Maar mijn APK-mannetje had gelukkig nog 2 opel velgjes liggen dacht hij. Dus die gaan er voor de APK maar even onder.
- V300 register
- Verbannen
-
Je auto heeft geen schade alleen een velgje kapot. De band blijft zelfs nog vol. Dat valt in de categorie pech, maar niets aan te doen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Funsdaf;131050 schreef : Heb bij aluminium velgen die velgrand wel eens zien sneuvelen bij het opleggen van een nieuwe band op de velg.
En dat ging gewoon netjes, niet lomp o.i.d.
Maar was ook met een vrij koude velg.
Denk dat wanneer het een paar graden warmer was geweest de velg wellicht wel heel gebleven was.
@lucluc, Ik vindt persoonlijk dat er een groot verschil zit tussen spelen (op nat wegdek een beetje driften met de auto) en aftrappen.
Spelen doe ik zeker, zal ik ook nooit ontkennen, maar daar heeft de auto niets van lijden. Dat doe ik met de 360, maar net zo goed met mijn 264.
Maar zoals gezegd doe ik dat alleen maar als ik alleen in de auto zit, op overzichtelijke wegen en als er geen ander verkeer/mensen in de buurt zijn.
een art. 5 verwacht ik dan ook niet zo heel snel.
Daarnaast ben ik momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor de bouw van mijn nieuwe garage.
9 bij 5,5 meter, met puntdak en deels onderkelderd.
Puur en alleen om aan mijn eigen auto's te kunnen hobby-en (4 dafjes, V360, V264)
Denk dat er maar heel weinig V360's zijn die zo'n onderkomen krijgen.
En zoals gezegd, als je mijn 360 had gezien toen ik deze kocht dan had het me niets verbaasd dat de auto door iemand die deze echt afragd werdt gekocht en nu niet meer bestaan had.
Maar goed, het is gebeurt (waarschijnlijk ook als ik niet gedrift had). En dat is niet meer terug te draaien.
Nu heb ik alleen nog een andere velg nodig.
Niemand die meer een losse in de aanbieding heeft?
De auto moet komende week ook weer voor de APK, dat gaat met deze velg ook niet lukken. Maar mijn APK-mannetje had gelukkig nog 2 opel velgjes liggen dacht hij. Dus die gaan er voor de APK maar even onder.
Er is een aanbieder van Volvo-velgen op Marktplaats die nog ??n zo'n velg als jij hebt, heeft liggen. Moet wel opgeknapt worden.
Zal vanavond even zoeken als ik tijd heb.
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Maar ik had vandaag ook met google gezocht. En toen kwam er een advertentie op volgens mij speurders naar voren in de zoekresultaten voor 1 velg.
Alleen wanneer ik dan de link volg is de advertentie op speurders al weg.
- V300 register
- Verbannen
-
Robert Jan Vera heeft 5 velgen te koop, mss wil hij er ook wel 1tje apart van de hand doen, want laatste keer dat ik naar mijn auto keek, zitten er maar 4 wielen onder.
- V300 register
- Verbannen
-
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Het lijken mijn velgen, maar iets klopt er niet.
lijken idd wel veel op de GLT velgen.
- V300 register
- Verbannen
-