1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;165016 schreef : Niet vergeten om a.s.a.p.
de spatlappenmooie velgen te monteren...
Edit

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Jij bent tot nu toe de tweede waar ik van weet dat die beter is geworden van een ongeluk.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Monteren/demonteren van diverse zaken, soms zelfs spuitklaar afleveren (dit keer niet gedaan i.v.m. tijdgebrek).
Daarnaast is het ook niet officieel Focwa. Maar de kwaliteit van het werk is er echt niet minder om.
Ook grote dank aan mijn vader die er bijna net zoveel tijd in steekt als ik, zo'n extra hulp is erg fijn, vooral omdat hij er ook tijd voor vrijmaakt.
Het lijkt allemaal wel heel rooskleurig zo, een auto achterop en een maand later foto's van een schitterend herstelde auto laten zien, maar we hebben er hard voor moeten werken

Voor niets gaat de zon op...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En alles wat je zelf kunt doen, scheelt wel heel veel in uurloon.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Alleen moet ik wel op zoek naar een andere chokekabel onderhand denk ik, had vanmiddag een beetje een raar probleempje dat m.i. alleen aan die kabel kan liggen. De isolatie is er deels ook al af. Maar goed, gelukkig duwt die kabel enkel de gasklep open en met de voet kan ik dat wat bijregelen/versoepelen. Niets aan de hand.
Het schoonmaken van de koplampen was een goede zet; diegene die beweert dat het oude neusje 0,0 lichtopbrengst heeft, moet maar eens met mij meerijden! Ik verbaasde me er vanmorgen over... vond het haast jammer dat ik met de trein naar Den Haag moest, was net zo lief met de auto gegaan

Mijn vader vroeg me vandaag trouwens nog of 'ie niet al een beurtje moest hebben. Vanaf juni heb ik, op de voorste remslangen na, eigenlijk helemaal geen onderhoud gepleegd/hoeven plegen maar er is niets dat erop wijst dat 'ie er weer aan toe is. Zou ik het voor elkaar krijgen om tot de APK te kunnen wachten met onderhoud..? Zou het?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En met een beurt volvo schrijft 10000km/1jaar voor. Met de APK is wel het mooist, dan vergeet de beurt ook niet zo gauw
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik zit alleen te twijfelen of ik de apk niet wat moet uitstellen... 16 juni wordt hij 30 en dan is de apk 2 jaar geldig.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-