Mijn 360 GLT '88
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;82909 schreef : Ik snap niet waarom ik jou nooit spot en mijn vader je tot nu toe maar ??n keer gespot heeft.
Ik heb een schutkleur: in de winter een witte, in de hersfst reed ik in een grijze en voor de zomer staat de groene weer op het programma.

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Nu weet ik dat jij een rustige rijder bent en wellicht dat de motor bij deze omstandigheden niet goed op temp. komt. Dan blijft je theromstaatje natuurlijk ook dicht.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;82916 schreef : Ik heb een schutkleur: in de winter een witte, in de hersfst reed ik in een grijze en voor de zomer staat de groene weer op het programma.
De grijze heb ik een aantal keer gezien al ja (en meegereden), alleen was 'ie toen al van Paul

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;82915 schreef : Dan was de nieuwe dus ook stuk, da's wel toevallig.
pannetje water op het vuur en even testen

edit: laat maar, Erik was me voor

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;82923 schreef : De grijze heb ik een aantal keer gezien al ja (en meegereden), alleen was 'ie toen al van Paul
Ik heb er nog zoeen, maar dan met een ander motortje. :+
En Erik, ik durf nu ook echt niet hard te rijden.

- V300 register
- Verbannen
-
Overigens vind ik het wel lache hoor...Beetje glibberen en glijdend door de wijk... (moet wel met een beetje ervaring heb ik wel gezien. Ik heb echt acties gezien! Gewoon vol de rem erop houden als je in de slip raakt enzo...)
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
O... zo af en toe wilde ik dat ik al mocht rijden...
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;83081 schreef : 't Wordt een beetje gevaarlijk. Tot prut gereden sneeuw bevriest meteen weer waardoor je ontzettende "spoorvorming" krijgt. Met de auto heb je er weinig last van, met de fiets ga je onderuit als je niet elk moment je aandacht op de weg vlak voor je houdt...
Heb net nog een fietser geschept zien worden. Harde boem, voorruit stuk en fietser lag op de grond.:no: