Mijn 360 GLT '88
- V300 register
- Verbannen
-
en tjah, hoe lang? zolang het zo'n temperaturen blijven dan is het geen probleem lijkt me, maar zodra ik tijd heb ga ik de thermostaat vervangen zodat het weer gewoon goed is.
en dat is inderdaad het probleem ja, de thermostaat blijft open staan waardoor er constant gekoeld wordt, in de zomer geen probleem maar in de winter komt de motor niet op bedrijfstemperatuur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
BramJ;82893 schreef : Ik heb onderaan zo'n 10cm van de radiator vrij gehouden
en tjah, hoe lang? zolang het zo'n temperaturen blijven dan is het geen probleem lijkt me
Is het ook niet met een goede termosstaat, indien je de plaat zoals wij voor de grill hebt.. Volvo leverde zelf ook een 'wintergrill', maar helaas zijn van beide wintergrillen die wij hebben de bevestigingspuntjes afgebroken.. Moeten we ooit nog eens iets op verzinnen
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Je zou op het stuk karton reclame kwijten kunnen: bijvoorbeeld www.volvo300club.nl
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;82863 schreef : Ik had bij mijn ouders in de Achterhoek gelogeerd (dicht bij mijn werk) en toen ik 's morgens naar mijn auto liep, had mijn vader de hele auto al sneeuwvrij gemaakt! Lag ook een flink pak!
Gisteravond ben ik via Duitsland terug naar Nijmegen gereden en dat doe ik nooit meer. Helemaal nergens gestrooid en niemand rijd harder dan stapvoets.... Het was een grote ijsvlakte, best wel eng. Wat hebben we het dan in Nederland goed voor elkaar.
Ik snap niet waarom ik jou nooit spot en mijn vader je tot nu toe maar ??n keer gespot heeft. Hij rijdt dagelijks via Duitsland (eerst 's-Heerenberg) naar het belastingkantoor in Arnhem via de Pleijroute).
Hetzelfde verhaal hoorde ik gisteren van hem, in Dtld lag de snelweg nog helemaal dicht, toch reden ze met 100km/h langs.
Hier ligt (nog steeds) een dik pak sneeuw. Gisteren ?n vanochtend kwam ik stil te staan met een bevroren achterwiel (!!!) en vastgevroren versnellingen.
In NL hebben we het helemaal niet goed voor elkaar, zelfs vanochtend was er nog niet gestrooid.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;82901 schreef : Bij 2 van mijn 360's komt de temperatuurmeter niet verder dan een kwart. Bij 1 de thermostaat al een keer vervangen door een nieuwe, maar maakte niets uit. Verwarming wordt goed heet, maar zo'n plaat voor de radiateur kan iets schelen. Waarom trouwens niet achter de grille?
Ik dacht eerst ook dat de temperatuur meter niet helemaal goed was, omdat de kachel wel goed warm werd, maar nu het kouder is komt het meter nog niet eens tot een kwart, oftewel de eindtemperatuur is afhankelijk van de buitentemp -> thermostaat kapot