De tweede!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;61865 schreef : Kadett + aanhanger?
Jep. Steevast overbeladen, maar hij doet 't wel. Die aanhanger kan maar zo richting 1000 kilo gaan als 'ie vol zit. De Kadett kan het n?t hebben. Tegen de heuvel op in z'n 3 @ 4500 toeren, op de snelweg in z'n 4, de 5 is dan niet aanspreekbaar:D
Maar ach. Na de zomer gaat 'ie toch weg (en komt er hopelijk een 440 voor in de plaats:)).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar we zullen zien, misschien wordt het wel een... euh... Daewoo Nexia:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Net heb ik alle verlichting geprobeerd, alle achterlichten werken, en dat terwijl de auto al jaren stilstaat:p
De rechterkoplamp (gezien vanaf bestuurder) brandt zwakker dan de linker, ik ga eens proberen de complete unit om te wisselen. Ik heb nu toch twee setjes:D
Het knipperlicht op het linker voorscherm werkt niet, maar die kan ik ook nog wel eens een keer (ooit) wisselen, want ook hier heb ik er een stuk of 5 van. Heerlijk toch, je eigen mini-voorraad?

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
en dan kunnen we hem niet afslepen aan het sleepoog? Dan maar aan de trekhaak!volvofiel;61894 schreef : Jep. Steevast overbeladen, maar hij doet 't wel. Die aanhanger kan maar zo richting 1000 kilo gaan als 'ie vol zit. De Kadett kan het n?t hebben. Tegen de heuvel op in z'n 3 @ 4500 toeren, op de snelweg in z'n 4, de 5 is dan niet aanspreekbaar:D
Typfoutje?!volvofiel;61894 schreef : Maar ach. Na de zomer gaat 'ie toch weg (en komt er hopelijk een 340 voor in de plaats:)).

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Nee, hij wil niet zo'n 'bejaardenbak'.
Al is 'ie stikjaloers, alleen al omdat de mijne beter is dan zijn Slopel.
Hij wil een nieuwere auto, van midden jaren '90. Ach ja. Iedereen maakt fouten:f
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Stationair loopt hij gewoon niet, hij puft en slaat af. Met veel gas is hij rijdbaar, maar stationair = :uh-uhh:
Ik vermoed dat het in het luchtfilter/carburateur zit. Nu eerst eens kijken.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Morgen moet je je andere auto missen. Heb begrepen dat ik hem naar erik moet verplaatsen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Heb jij eventjes tijd om een diagnose voor de andere auto te stellen?