De tweede!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
rwdstudent;61545 schreef : Dat is bizar snel gegaan. Respect!
het had 3 uurtjes sneller gekund als het gebeuren met de aandrijfas zich niet voordeed en er 2 homokineetjes onder jouw ovlov hingen ipv 1:D
btw die 4 bouteinden van de bakrubbers had jij die voor demontage schoongeborsteld of iets? ik heb om de bak onder joost zn auto vandaan te halen de complete rubbers moeten verwijderen omdat die bouten doldraaiden in het rubber.(kwam achteraf pas met het idee om dat draad even op te schonen)
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat dit een beetje te maken heeft met de antiroest behandeling bij de dealer. Als er op het draadeind ook van die prut terecht gekomen is, kun je het schoonborstelen en de moer (nyloc) eraf draaien.
als ze dat soort punten zuiver gehouden hebben, is het geroest en krijg je het bijna niet meer los. Overigens zijn de rubbers van een handgeschakelde uitvoering van de 343 veel zachter dan de CVT versies.
de zachte hebben een groene stip. montage daarvan bij een auto waar ongestipte op zitten, heeft een stillere ride tot gevolg

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Voor Wouter hou ik de sproeierpomp en benzinevulslang even apart.
De rest gaat morgenmiddag naar de sloop. Interieur is eruit, blijven de wielophanging en remmen, tank en voorruit over. En het karkas.
En dan... weer verder hier met de HR-83-PF, het hoofdstuk GK-54-NN is morgen definitief afgesloten.
Bespaar me trouwens de discussie van "Zonde", "het is een oudje" e.d., als je de bodem ziet lopen de rillingen je over de rug. Wat een wrak.
- V300 register
- Verbannen
-
ze zijn best prijzig, en als ie onverhoopt toch stuk gaat kun je het rubber mooi oprollen en bewaren.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik stuur je even een PB met mijn nummer, dan kun je me (het liefst vandaag) even bellen, is wel zo makkelijk. Voor morgen heb ik namelijk een transporter geregeld voor het transport naar de sloop, dus ik moet het z.s.m. van je weten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Da's mooi, want Erik heeft er nog wat aan!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Is dat een origineel volvo schuif dak? Is dat dakje hetzelfde als bij de latere 300-types?volvofiel;61534 schreef : Trouwens, als je dat dakje niet wil (zeker weten?) zet ik 'm in de schuur. Tenzij Kevin/Stefan interesse hebben.
In die rode H?R GLT zit geen schuifdak, maar dat zou wel mooi zijn!