Nieuwe 340 aangemeld!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dus...maar even naar Zweden gegaan en een SAAB 90 opgehaald. Weinig gedraaid, in goede staat en weer eens wat anders. Grotere motor, meer vermogen en vooral zeer weinig toeren bij 120. Erg prettig met dagelijks vele snelwegkms.
Maar - en dit zeg ik maar niet tegen mijn directe omgeving - ik kan jullie voorspellen dat er in de toekomst wel weer een 344 wordt aangeschaft, want het is en blijft een geweldig produkt! En het bloed kruipt toch...
- V300 register
- Verbannen
-
Maar een Saab 90 is ook leuk!
- V300 register
- Verbannen
-
Wil je anders de velgen verkopen tegen mijn lelijke velgies:P haha
- V300 register
- Verbannen
-
De SAAB is natuurlijk ook een auto die vanwege zijn 26 jaar ook veel aandacht nodig heeft. Bovendien is ie daily driver en rijd ik nogal veel, dus er is altijd wel wat te doen. Ik heb helaas geen tijd, ruimte en financi?le middelen om de 340 er bij te houden. Ik denk wel eens: als ik nou op een boerderij met een grote schuur erbij woonde...:yesyes: Maar van de andere kant staat hij dan voor je het weet 5 jaar stil in een hoek. Ook niks gedaan, want ik vind dat hij moet rijden!
- V300 register
- Verbannen
-
Ergens hoop ik dat we je na een jaar weer terug zien, met hangende pootjes. :+
Nee, zonder gein: veel plezier met de Saab. Plaats nog wat foto's, dat zou leuk zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;144229 schreef : Denk maar aan een distributieriem + spanrol voor 25 euro. Dat zie je bij geen een ander merk zo goedkoop.
Klopt voor een deel wel, maar een distributieriem heb ik niks aan.:yeah: Gewoon lekker een ketting zoals bij de 1400. En verder heb ik een enorme bult reserveonderdelen/slijtagedelen meegenomen uit Zweden. Daar zijn de prijzen veel gunstiger omdat deze auto's daar echt dagelijkse kost zijn.
Ach en je kunt dit soort dingen ook niet puur rationeel benaderen. Dan moet je namelijk KIA of ??n van die andere Koreaanse Keutels gaan rijden.
Ik heb altijd een zwak gehad voor het echte SAABmodel, dus daar geef ik dan maar eens aan toe...

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Jammer genoeg kennen we in Belgie niet belastingvrij, want anders zou ik dat zeker doen hier thuis... Hoe vaak doe je wel niet iets aan je auto en je je dan moet reppen om hem de volgende dag klaar te hebben...
Overkomt mij geregeld en zou er die extra verzekeringskosten (klassieke verzekering) nog wel bij willen nemen...
Als je hem kwijt kan thuis... houden die hap!
- V300 register
- Verbannen
-