Nieuwe 340 aangemeld!
- V300 register
- Verbannen
-
Hierbij een (redelijk beroerd) fotootje van mijn 344 DL uit januari 1985.
De technische staat is prima, vooral sinds er een nieuw motortje in is gelegd. Het vorige nam nogal grote slokken olie...
Uiterlijk is ie in gebruikte staat, met hier en daar een roestplekje. Maar ja, wat verwacht je met die leeftijd. Hij rijdt in ieder geval als de brandweer en ik ga 'm natuurlijk langzaamaan verbeteren!
Mijn eerste auto was ook een 300: JT-75-XG. Na verkoop is deze op mirakuleuze wijze verdwenen (hij staat nog wel in de RDW-database).
Na wat omzwervingen via vreemde automerken ben ik nu terug bij de 300-serie. En ik moet zeggen dat mijn geheugen mij niet heeft bedrogen: de 340 is een fantastische auto om in te rijden! Daarom met recht: Neerlands trots!
Groeten, Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb een paar van deze kleur gehad en heb er nog altijd iets mee.
Join with us!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind die oude modellen ook het mooist. Heb nog even gedacht aan een grille met chromen rand, maar ik hou 'm toch maar zo. Binnenkort even de bumpertjes etc mooi in de lijnolie en dan maak ik nog wel wat plaatjes.Frans;52804 schreef : Zo'n lekkere "basic" blauwe 300!
Ik heb een paar van deze kleur gehad en heb er nog altijd iets mee.
Wel erg jammer trouwens dat die oude chromen kunststoflijsten om voor- en achterruit zo slecht werden:sad:. V??r heb ik inmiddels een gewone zwarte lijst in gezet, want dat vind ik toch mooier dan zo'n vergane, afgebrokkelde, doffe, bemoste, originele lijst. Nu nog ??n voor de achterruit, maar dat is voor een sedan nog niet zo gemakkelijk...:hmmz2:
Iemand!?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar die auto is prachtig!:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;52817 schreef : Die lijstjes zijn extreem kwetsbaar en zul je niet goed tweedehands vinden...
Maar die auto is prachtig!:worship:
Dank je!
Ik vind trouwens dat het bij de raamlijstjes nog wel meevalt met de kwetsbaarheid. Ik had op de sloop een dunne zwarte gescoord (van een later model) en zowel demonteren als hermonteren ging vrij gemakkelijk. Alleen was het helaas geen sedan, dus die van de achterruit paste niet.
Dakgootlijstjes, d?e zijn pas gevoelig! Maar het overzetten is ook daar gelukt; nu heb ik in ieder geval een paar mooie glimmende!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
is dat een speciale type-aanduiding?
wist ik niet eens...
succes met je wagen, ik vindt het een hele mooie, zo'n sedan!
- V300 register
- Verbannen
-
Wat deze auto helemaal af zou maken is een mooi GL-grilletje met chromen rand aangezien de hele auto al zo verregaand verchroomd en versierd is.
- V300 register
- Verbannen
-
volgens mij is het XL*344##### voor zowel de 340 als 360 sedans.
*= jaarcode #=cijfer