show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Nieuwe 340 aangemeld!

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2008 22:33 #706080 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Nieuwe 340 aangemeld!
In noordhorn heb je Staal demontage zitten, dit is een uitsluitend Volvo sloper. Daar kun je alles voor je 300 vinden. Is bij jou in de buurt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-04-2008 12:35 #706119 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe 340 aangemeld!

Doeke Dobma;53326 schreef : In noordhorn heb je Staal demontage zitten.

Klopt. Laatst een keer geweest. Hij heeft een zeecontainer (zo'n grote verlengde) vol 300-onderdelen; ook nog aardig wat van de oude modellen.
Maar hij weet wel van prijzen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-10-2009 00:06 #802329 door V300 register
Zoooo, even een kickstart geven aan mijn showroomtopic...
Hier wat kiekjes van de afgelopen tijd. Nu ik weet hoe de afbeeldingen moeten worden ingevoegd ben ik niet meer te houden!

340 en 304 op de afsluitdijk. De 304 heeft het daarna niet lang meer in mijn bezit gemaakt helaas.

In actie bij de oudijzerboer. Alleen leidingwerk (koper en veel lood): 230 euro's!

In actie bij de blauwgele Zweedse meubelboer. Lang leve de bladveer!

Ondanks de trieste gelegenheid toch een fraai plaatje!

Huidig wagenpark. Zoek de fout...

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2009 19:43 #802371 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Nieuwe 340 aangemeld!
die 2 aan de rechterzijde...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-10-2009 08:49 #802616 door V300 register

Alex;123178 schreef : die 2 aan de rechterzijde...

Je hebt wel gelijk. De Alfa heb ik dus maar verkocht!

De Y is trouwens een erg leuk karretje voor een kleine auto. Stuurbekrachting, airco, radiobediening op het stuur af-fabriek. En een zeer net en degelijk interieur. Ik was eigenlijk op zoek naar een Punto, maar deze is, ondanks exact dezelfde techniek, vele malen beter! Grappig detail is dat deze origineel in Itali? is geleverd (waardoor het gekke kenteken) en de originele garantiepapieren er nog bij zijn.

Maar op sleutelgebied is het zeker geen 340. Wat een drama om bij dat ding alleen al bougies te verwisselen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-10-2009 09:03 #802617 door V300 register
Voordeel is dat je dat apparaat op je rug mee kan nemen als je een avondje gaat stappen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2010 09:25 #816095 door V300 register
Tsjongejonge wat een geknutsel weer!
Vorige week snelheidsmeter kapot, dus ik in de telefoon om een nieuwe kabel te bestellen. Van de drie gebelde dealers gaven er twee aan dat die kabel niet meer te bestellen is. Terwijl die andere, die volgens mij gebruik maakt van hetzelfde bestelsysteem, er wel gewoon ??n kon bestellen! Daar snap ik dus niets van.:wtf2:
Maar goed, in het kader 'vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan' heb ik gauw een kabel besteld. Jammer alleen dat de meenemer niet meer leverbaar blijkt te zijn, terwijl die wel is gewijzigd in de loop der jaren...

Dus ik zet die nieuwe kabel erin en improviseer de oude meenemer eraan, met succes. Ik geniet van 15 km snelweg en een superrustige snelheidsmeter (al jaaaren niet gehad) en denk dat het probleem is opgelost. Nee dus, want na 10 meter achteruitrijden is ie er weer mee gestopt...

En de Y staat intussen ook met panne op de oprit: ??n van de pasgemonteerde winterbanden loopt leeg. Al twee keer laten controleren en laten hermonteren, maar nog altijd een lek. Dus maar een nieuwe band bestellen. Zonde, maar ik weet het ook niet meer, want de velgen zijn goed (de zomerbanden liepen immers ook niet leeg).

Maar terug naar de 340: Heeft iemand misschien een plaatje van hoe die nieuwe meenemer er uitziet?! (Heb ik inmiddels gevonden in het topic van Karsten: forum.volvo300club.nl/showthread.php?p=90280#post90280 )
Misschien heeft iemand zelfs nog zo'n meenemer in een stoffige hoek liggen?!:+

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2010 10:14 #816099 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nieuwe 340 aangemeld!
Je moet vaak het "die kunnen we niet bestellen meneer" verstaan als "aan zo'n oude auto besteden we geen tijd meer want daar verdienen we niet genoeg op meneer. Kijk eens wat een mooie nieuwe auto's en occasions we hier hebben staan..."

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2010 10:45 #816109 door V300 register
Daar kun je inderdaad een waslijst mee vullen: onwillige en onge?nteresseerde dealers. Die in Hoorn 'kan' nieteens meer bougies, rotor en verdelerkap bestellen! Bougies, for crying out loud....! Prima, dan besteed ik mijn geld wel bij iemand anders (ook als ik voor grotere bedragen ga shoppen). Wie 't kleine niet eert..

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2010 13:13 #816126 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nieuwe 340 aangemeld!
Inderdaad, ik heb hier vorige week nog gewoon echte NGK bougies met Volvo opdruk, Bosch verdelerkap in Volvo doosje, Bosch rotor in Volvo zakje en Bougiecord kabels met Volvo opdruk gehaald... Eind van de middag besteld en de volgende dag werd ik gebeld dat ze klaar lagen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC