show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Ik heb er één gekocht!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 21:40 #673227 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik heb er één gekocht!!!
Tja, zie uberhaupt maar eens zo'n eerste GLT te vinden. Dan moet je niet gaan zeuren over een enkel plekje. Het is zeker geen Ockeloen-o-mobiel (voor de insiders).

Die B19E is net een tikje feller dan de B19A, al moet het verschil op papier een dikke 20 pk zijn. Ik weet niet of je dat nou zo merkt. Maar het loopt in ieder geval geweldig! Dit is echt meer Volvo dan Daf, en met deze uitspraak wil ik niemand beledigen ofzo, het is meer het gevoel van het rijden, die belachelijk zware motor met dat heerlijke geronk!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 21:45 #673229 door V300 register

lucluc;29204 schreef : Tja, zie uberhaupt maar eens zo'n eerste GLT te vinden. Dan moet je niet gaan zeuren over een enkel plekje. Het is zeker geen Ockeloen-o-mobiel (voor de insiders).

Die B19E is net een tikje feller dan de B19A, al moet het verschil op papier een dikke 20 pk zijn. Ik weet niet of je dat nou zo merkt. Maar het loopt in ieder geval geweldig! Dit is echt meer Volvo dan Daf, en met deze uitspraak wil ik niemand beledigen ofzo, het is meer het gevoel van het rijden, die belachelijk zware motor met dat heerlijke geronk!

Ik vind die plekjes ook niet zo erg, anders had ik hem echt niet gekocht. En het is niet z? erg dat er niks meer van te maken is (a la Ockeloen-o-mobiel :humor:)

Ik was eerst vooral fan van Daf, toen van de 300 met variomatic, maar nu vooral van de 300-serie :D

Ik moet jou trouwens ook nog even publiekelijk bedanken voor het feit dat je mee ging om eerst die andere 360 te bekijken, en daarna n?g een keer mee wilde om deze te 'keuren'. Jean-Luc; bedankt! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 21:50 #673231 door V300 register
Oppervlakkige plekjes is wat anders dan doorgeroeste delen. Sowieso een goed teken als er al aardig aan gewerkt is (o.a. voorbalk en bij de veerpoten), want dan zit het met de rest van het onderhoud vaak ook wel goed.

Ik vond het leuk om even mee te gaan kijken, maar dat maakt mij nog niet tot een connaisseur.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 21:57 #673233 door V300 register

lucluc;29208 schreef : Ik vond het leuk om even mee te gaan kijken, maar dat maakt mij nog niet tot een connaisseur.

Ik moest het ???ven opzoeken, 'connaisseur.' Ben je bij de C in het woordenboek? :lol:

Ik was wel blij dat je mee was, jij hebt tenslotte toch een aantal 360's meer gezien dan ik :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 22:01 #673234 door V300 register
Tja, zie uberhaupt maar eens zo'n eerste GLT te vinden. Dan moet je niet gaan zeuren over een enkel plekje. Het is zeker geen Ockeloen-o-mobiel (voor de insiders)

Hoe zo zeuren?
Wat bedoel je daar mee?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 22:36 #673235 door V300 register
Voor de duidelijkheid, je quote nu Jean-Luc.

Wat Jean-Luc (naar mijn idee) bedoelde, is dat een auto van die leeftijd gewoon minder wordt. Nieuwe 360's vind je niet meer. Aan een auto van bijna 25 jaar moeten wat plekjes kunnen zitten. Volgens Jean-Luc geeft dat de auto ook karakter, en eerlijk gezegd ben ik dat wel met hem eens :)

Het was igg vast niet negatief bedoeld, als je dat dacht :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 22:50 #673236 door V300 register

nijmegenleeft;29211 schreef : Hoe zo zeuren?
Wat bedoel je daar mee?

Het was niet mijn bedoeling jou voor zeurpiet uit te maken, ik snap dat je dat misschien uit mijn opmerking opmaakt.

Ik bedoel eigenlijk in het algemeen: zie maar eens zo'n auto te vinden, dan moet je niet op een plekje hier en daar gaan letten, dat is dan van ondergeschikt belang.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 23:25 #673244 door V300 register
Ik ben blij voor Harry dat hij deze auto heeft gekocht!
Ik wil alleen toelichten waarom deze 360 niets voor mij is.
Ik wist niet dat hij er intresse in had, alleen dat er nog meer intresse was voor deze auto.
Ik ben gisteren naar Jack geweest en dat was voor mij een enorme ervaring om te zien wat deze man over heeft voor de 300 serie!!!
Toen ik terug reed naar huis heb ik al besloten om voor de andere 360 tegaan gewoon omdat die er voor mij beter uit zag.
Daar hoef ik niets aan te doen daar kan ik gewoon meteen mee rijden.
Ik heb ook nog een andere 360 die ook last heeft van roest en daar kom ik al niet aan toe.Het zou erg jammer zijn als de 83er bij mij voor de deur zou weg roesten want ik ben ongeveer 90 uur in de week met andere dingen in de weer dus hou geen tijd over voor auto`s op te knappen en daarbij heb niet de ervaring voor dit soort projecten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 23:28 #673246 door V300 register

nijmegenleeft;29221 schreef : Ik (...) projecten.

Eh... mensen.... volgens mij is dit een echte liefhebber! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 23:36 #673247 door V300 register
Harry kom eens langs in Geldrop of geef een keer je adres dan kom ik langs als ik bij m`n ouders in Beuningen ben.
Ik wil er wel een keertje langs zitten in deze geweldige auto!
Ik heb trouwens `die wat is het` blauwe geloof ik (heb zoveel auto`s gezien die graag voor de deur zou willen hebben) gekocht:D.
(Hij stond buiten)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC