Volvo 360 GLE '86
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Met spijt in mijn hart moet ik jullie melden dat de PK-38-JH een nieuwe eigenaar heeft gekregen. Spijt, omdat het een hele goede, betrouwbare en vooral mooie auto is, die mijn hart regelmatig sneller liet kloppen. Vreugde, omdat ik hem heb kunnen ruilen voor twee 480?s. Over deze beide 480?s zal ik binnenkort een topic openen in de non-300 showroom.
Uiteraard ben en blijf ik lid van de 300 club. Ook zal ik waarschijnlijk nog steeds dagelijks hier te vinden zijn, dus jullie zijn nog niet van me af:D
De nieuwe eigenaar is erg blij met de 360. Hij heeft reeds een 340 Blueline en is absoluut een liefhebber. Ik weet zeker dat de PK-38-JH in goede handen is gevallen en dat hij goed verzorgd zal worden. Overigens was het een ruil, twee 480's voor de 360. Leuke deal waar ik het volste vetrouwen in heb.
Jan, de rest van dit topic is aan jou!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ik ben benieuwd naar beide auto's!
EDIT: ow en je pa Doeke, blijft die in de V70 rijden?
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik hoop dat je veel plezier hebt van de 480's! Ik vind het super charmante auto's.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Grapje, ik snap je keuze helemaal. Ik hoop dat je van die 480's net zo veel, of beter nog, meer plezier zult hebben!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;101464 schreef : Veel plezier met de 480's! Zat er wel een multimeter bij de ruil inbegrepen?
Ik had een gereedschapssetje incl. multi meter mee;) Ik verwacht inderdaad nog heel wat technische vraagstukken tegen te komen, maarja dat hoort een beetje bij de 480. Kunnen we alleen maar van leren, ik zie het als een uitdaging!
- V300 register
- Verbannen
-
Een 360 past mij, letterlijk en figuurlijk, beter.
Letterlijk is wel bekend en figuurlijk... heb hier ergens gelezen dat mannen met een baardje in een 300 serie een goeie combinatie is, dus...
En uitgerekend Doeke reageerde op mijn advertentie, zijn eerste mail met verbazing en ongeloof een keer of wat gelezen, zal toch niet waar zijn zeker.
Mixed feelings vanmorgen toen de twee goeie gasten Dobma uit het zicht verdwenen.
Dag 'sprankelende JJ', de mazzel 'echte groene'...
Maar hier op het pad staat PK-38-JH :w00t:
Nogmaals bedankt Doeke en succes met die twee!
@ Erik... daarom plaatste ik geen foto's van de donor, we waren effe bezig, nu zullen ze vast wel komen.
@ vOlvOfreak... bedankt voor het linken!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Mooi man! Ik kan me nog herinneren dat je wanhopig een mooie 360 zocht een paar maanden geleden.. en kijk nu, je hebt zowat de mooiste van de hele club!
Proficiat

- V300 register
- Verbannen
-
Wilde toen graag de 360 uit Belgie hebben en de 480 schorsen.
En dat vond moeders niet goed, die blijft verstandig. haha
Deze deal is beter!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ben nog steeds verbaasd dat je die auto na zo'n grondige opknapbeurt hebt weggedaan Doeke...
- V300 register
- Verbannen
-