Blue Special No. 2 van Steven (ex)
- V300 register
- Verbannen
-
- Gereedschap, olie, koelvloeistof en V-snaartje mee, just in case
- defensief rijden
Better safe than sorry

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
ik ben van plan om de zijbestickering na te laten gaan maken. Als ik dat laat doen heb jij dan ook belangstelling voor een set stickers.
- V300 register
- Verbannen
-
rdwkeuring kost 30 euro bovenop papierimport, en je hebt er niets aan als die afgekeurd wordt..
- V300 register
- Verbannen
-
ja absoluut, ik heb delen liggen van de striping, als je die daarvoor goed kan gebruiken dan mag je ze van me hebben. Ben zelf niet zo'n begaafd stickeraar dus ik wil dat graag uit handen geven aan iemand die het wel kan. Ik hoef alleen rechterzijde achter de deur.elpee;64180 schreef : ik ben van plan om de zijbestickering na te laten gaan maken. Als ik dat laat doen heb jij dan ook belangstelling voor een set stickers.
@wouter: ok?, dan is een keuring inderdaad niet echt nodig, maarrrr ik doe het denk ik toch, heel stiekem hoop ik dat ie wordt goedgekeurd, en bovendien weet ik dan wat er moet gebeuren en dat is misschien ook wel zo handig voor Alexander, dan hoeft ie niet alles eerst na te lopen en kan hij direct aan de slag. Er zit in eerste instantie toch enige tijdsdruk achter. Daarnaast ben ik wel benieuwd naar de verschillen tussen Firstclass en RDW.
edit: hoewel, ik begin toch te twijfelen...ik heb al een afspraak (met keuring) via mail gemaakt, kan vast nog wel teruggedraaid worden.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
punkazz;64191 schreef : ja absoluut, ik heb delen liggen van de striping, als je die daarvoor goed kan gebruiken dan mag je ze van me hebben. Ben zelf niet zo'n begaafd stickeraar dus ik wil dat graag uit handen geven aan iemand die het wel kan. Ik hoef alleen rechterzijde achter de deur.
Dat zou mooi zijn want dan ik wat reserve sets er bij laten maken. Dan kun jij je originele wel weer terug krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
Remmen had ik ook al bedacht idd. Gereedschap...tsja, daar moet je wel mee uit de voeten kunnen, sleuteltje 13 heb ik wel altijd bij me voor vastdraaien van vanalles, extra lampjes, sleeptouw, startkabels, olie en koelvloeistof is ook standaard aanwezig. Ik ga de rotor t/m bougies en luchtfilter ook nog vervangen...die voor de oude luchtfilters zijn nog bij de dealer te krijgen hoop ik.twkuiper;64177 schreef : - de remmen even een paar keer goed laten aangrijpen op een rustig stukje weg voordat je ze ?cht nodig hebt
- Gereedschap, olie, koelvloeistof en V-snaartje mee, just in case
- defensief rijden
Better safe than sorry
- V300 register
- Verbannen
-
Hmzz, dat setje ligt hier ook maar te stinken, haha. Ik weet niet of het compleet is, maar voor de kleurstelling is het sowieso handig, niet verkleurd.elpee;64192 schreef : Dat zou mooi zijn want dan ik wat reserve sets er bij laten maken. Dan kun jij je originele wel weer terug krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;64193 schreef : en luchtfilter ook nog vervangen...die voor de oude luchtfilters zijn nog bij de dealer te krijgen hoop ik.
Veelal krijg je voor een 343 t/m 1980 al de nieuwere grote ronde platte filter mee.
Diegene ik gebruik zijn van MANN met typenr. C1362, te halen bij bijv. Brezan.
Die is voor o.a. Renault 12, 15, 17 en wat dies meer zij...
- V300 register
- Verbannen
-

Bij de Brezan gehaald + bougies, kreeg nog 25% korting ook.
Bij de Volvodealer in Heerde konden ze niets meer bestellen, geen rotor, verdelerkap, alles wat ik vroeg kon niet geleverd worden. Terug naar Brezan dus? Ik heb een verdelerkap die vastgeschoefd moet worden nodig. Dat had ik nog bijna verkeerd gedaan ook, omdat m'n dagelijkse zo'n kliksysteem heeft. Gelukkig maar dat ik dit gechecked heb.
Ik kreeg vanmiddag trouwens geen ??n bougie los, ik vond dat ik veel te veel kracht moest zetten en heb het opgegeven. Kan ik dat nog loskrijgen?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-