MK II Volvo 340L van de rwdstudent
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;26883 schreef : ja ik ook wel, maar als je het nog nooit gedaan hebt
en frits
2 keer kort in zicht geweest helaas, of ben jij die gene die op het einde die sigaret opsteekt?
en is het niet handig een toerenteller te hebben? of leid dat te veel af?
Ik rook alleen banden

Ik zie geen reden voor een toerenteller. Afleiden doet het niet hoor, en het lijkt me juist ook wel grappig in de vario. Maar nut heeft het niet. Maar ik heb helaas niet genoeg tijd om dat soort grapjes in te bouwen.
jammer dat ik zo kort in beeld was h?? Komt goed, als ik een keer genoeg geld heb, dan wil ik voor m'n Drift Licencie gaan!
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;27008 schreef : Ik rook alleen banden
Ik zie geen reden voor een toerenteller. Afleiden doet het niet hoor, en het lijkt me juist ook wel grappig in de vario. Maar nut heeft het niet. Maar ik heb helaas niet genoeg tijd om dat soort grapjes in te bouwen.
jammer dat ik zo kort in beeld was h?? Komt goed, als ik een keer genoeg geld heb, dan wil ik voor m'n Drift Licencie gaan!
Toerenteller heb je niks aan tijdens het driften.........wordt je alleen maar bang van...........ding wil af en toe echt weleens in het rood gaan :nono:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
en weer nieuwe banden he

ik mag voor de 6e juli, wil alleen nog ff naar die lekkage van olie uit t cardan achter kijken:woops:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

Ik snap er niks van.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;29181 schreef : Na het voor de 4e(!) keer begeven van m'n hoofdremcilinder heb ik maar een nieuwe besteld. Iedere keer houden ze het een half jaar uit, en dan gaat ie kapot...
Ik snap er niks van.
Gebruik een spiegel, altijd eerst naar jezelf kijken. Ik heb ooit wel eens gehoord, dat jij niet zo lief bent tegen je auto.... o ja, een tijdje geleden reed jij voor mij op een circuit, en toen kwam er steeds rook van je banden.... ik weet niet of het daaraan ligt?
:f
- V300 register
- Verbannen
-
ok?, stuurhuis, differentieel, wiellagers, fuseekogels, stuurkogels, etc wel... Maar die verdraaide hoofdremcilinder begrijp ik niet..
Kan me niet voorstellen dat van "dat beetje harder remmen" dat verraaide apparaat stuk gaat. Moet hij mij inziens gewoon tegen kunnen.

Mja, aan de andere kant, nu ik een nieuwe koop heb ik garantie. Krijgen ze hem gewoon weer terug alsie stuk is.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;29181 schreef : Na het voor de 4e(!) keer begeven van m'n hoofdremcilinder heb ik maar een nieuwe besteld. Iedere keer houden ze het een half jaar uit, en dan gaat ie kapot...
Ik snap er niks van.
Je weet zeker dat je niet in de war bent met je differentieel? :humor:
lucluc;29189 schreef : Gebruik een spiegel, altijd eerst naar jezelf kijken. Ik heb ooit wel eens gehoord, dat jij niet zo lief bent tegen je auto.... o ja, een tijdje geleden reed jij voor mij op een circuit, en toen kwam er steeds rook van je banden.... ik weet niet of het daaraan ligt?:f
:lol: