Weggooien van onderdelen
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk best dat er mensen zijn die een Excel willen maken van wat ze op een foto zien, vaak kun je een groot deel wel achterhalen en de 1 weet meer dan de ander. Als er dan ook nog een handige Harry is die even nummertjes in de foto photoshopt kan men gelijk zien wat er bedoeld wordt.
Toegegeven het is arbeidsintensief maar beter dan dat het helemaal niet op het internet staat en ligt te wachten tot het t?ch wordt weggedonderd.
Uiteindelijk blijkt altijd dat hoe meer werk je in een advertentie stopt hoe meer het product uiteindelijk op zal leveren.
:worship: PM is verstuurd.2 Fast 4 U;210865 schreef : :y: Ik zal wat foto's nemen stuur me een PB met je e-mail adres dan kunnen we wat regelen. dan kun je ook de beide zijramen en rubbers er bij krijgen dan ben ik daar ook van af :worship:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;210867 schreef : Het werkt al

In het verleden hadden we wel een advertentierubriek op het forum. Er is indertijd besloten om dit van het forum af te halen, omdat er geregeld h???l vervelende discussies over de aangeboden waar ontstonden. Waarbij we al een aantal bezoekers letterlijk de tent uit gejaagd hebben. Niet goed, dus

Over het mogen starten van een "gratis weggeef topic" gaat in principe het bestuur vind ik, hoewel ik er als mod weinig bezwaar tegen heb.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Erik;210877 schreef : Ik vind het onduidelijk. Aan de ene kant zijn forum en club gescheiden. Immers berichten en opmerkingen hier hoeven niet bij het bestuur bekend te zijn. Aan de andere kant beslist het bestuur welk topic wel of niet op het forum mag?
sorry Erik, maar ben je tegen een dergelijk topic?
ook een excelsheet met private voorraad van clubleden kan zonder bestuur. maar mij lijkt centraal in het ledenmenu en dus dit idee bekeken door het bestuur verstandig.
een weggeeftopic en een centraal bestand van voorraad pp staan m.i.z. los van elkaar
en daarbij: ik vind het jammer dat de discussie nu over bestuur gaat ipv het eerste...
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
www.onderdelenlijn.nl/voorraad/zoeken.aspx
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Jannick;210880 schreef : Mocht er nogmaals interesse zijn, een systeem integreren in het bestaande forumsysteem is voordeliger dan de hassle met Excel werkbladen. De velden die Volvomania op de vorige pagina noemde zou een heel goed begin zijn. En dat je ook kan aanvinken of het voor iedereen is, of uitsluitend leden. Op die manier is het op een plek centraal duidelijk wat er is. Door de bestaande onderdelenlijst op de website zelf is het lastig zoeken omdat het maar een lijst is met alleen een titel als aanknopingspunt.
Interessant.