Waarom denkt iedereen dat een V300 goedkoop is?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-04-2012 23:20 #907122 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Waarom denkt iedereen dat een V300 goedkoop is?

Niels;199292 schreef : Maarre generaal, het is niet in je opgekomen dat iemand je wel eens in de maling zou kunnen nemen? :)

Dat kan natuurlijk wel, maar het komt niet echt als een grap over (hoewel, bij deze e-mail ligt het er wel weer ?rg dik bovenop). Het is ondertussen al de 3e keer of zo dat men mij zoiets vraagt... Al was het de andere keren eerder tussen de regels door dat het niks mag kosten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2012 09:03 #907130 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Waarom denkt iedereen dat een V300 goedkoop is?
Als het niks mag kosten gaan ze maar lopen of fietsen.
Dat soort mensen zijn (worden) een gevaar op de weg.

Voorbeeld hier

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2012 09:18 #907131 door V300 register
Eerlijk gezegd rij ik wel in een 360 omdat ie goedkoop is. Geen wegenbelasting en op gas... voor het geld een hele toffe wagen! En ik bezuinig ook op onderhoud. Probeer onderdelen voor weinig op internet te scoren. Da's een deel van de hobby en dan kijken hoeveel kilometers ik kan maken voor belachelijk weinig geld :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2012 09:47 #907133 door V300 register
JL, onderdelen zoeken voor weinig op internet, daar is echt niks mis mee hoor. Ik denk dat het gros van de mensen hier op het forum dat ook wel probeert.
Als je een onderdeel voor ?50 op een sloop kunt kopen en het zelfde voor ?20 op marktplaats, waarom zou je dan dat van ?50 kopen?

Overigens is geen wegenbelasting en op gas ook niet echt goedkoop rijden als je de aanschaf meetelt. Belastingvrije auto's kosten vaak 2 keer meer dan een niet belastingvrij exemplaar, en dan moet je er nog gas in laten bouwen. Auto's waar al lpg in zit hebben vaak een km-stand van 250.000km en meer, wat ook niet al te aantrekkelijk is omdat je niet weet hoe er met de auto is omgegaan... Anders wordt het natuurlijk als je de auto een aantal jaar wilt rijden, maar dan laat je hem niet onder je kont wegroesten neem ik aan ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2012 12:03 #907137 door V300 register
De enige manier om een 300 goedkoop te hebben is om hem stil te laten staan ;-)

Net zoals ik :(

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-04-2012 12:32 #907140 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Waarom denkt iedereen dat een V300 goedkoop is?
Een 300 is net zo duur als je het wil, kan je zelf je onderhoud en reparaties uitvoeren bespaar je aan uurloon van een garage heb je eentje van '86 of ouder investeer in een LPG installatie met iets van een euro verschil per liter heb je jouw installatie na 1000 tot 1500 liter tanken terug verdiend.

Ovlov 3.6L;199308 schreef : De enige manier om een 300 goedkoop te hebben is om hem stil te laten staan ;-)

Net zoals ik :(

wat voor problemen heb jij dan??

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-04-2012 13:05 #907142 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Waarom denkt iedereen dat een V300 goedkoop is?

General Custom;199275 schreef : Mensen, ik ben geen goedkoop rijder. Ik pomp mijn halve salaris in die auto om hem goed te onderhouden, en spaar de andere helft om hem op te knappen.

Goh dan ben je een goedkope lever:lol:, voor 0 euro in de maand...:D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
27-04-2012 13:51 #907144 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Waarom denkt iedereen dat een V300 goedkoop is?

2 Fast 4 U;199311 schreef : wat voor problemen heb jij dan??

Een vriendin en een huis :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2012 15:30 #907147 door V300 register
Ja, en? Die heb ik ook. :D

okee, nu staat mijn auto ook al een half jaar stil, maar dat heeft d??r dan weer niets me te maken....

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-04-2012 16:55 #907148 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Waarom denkt iedereen dat een V300 goedkoop is?

v0lv0freak;199316 schreef : Een vriendin en een huis :+

setsunakaede;199319 schreef : Ja, en? Die heb ik ook. :D

okee, nu staat mijn auto ook al een half jaar stil, maar dat heeft d??r dan weer niets me te maken....

waarom zou het jullie beter gaan dan iemand anders?? :nono: :lol:

en ik heb 2 Volvo's die onderhouden worden, duhhh :loser:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC