Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2011 21:28 #894660 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
mocht erik er niets mee kunnen, dump het dan maar bij mij, ik heb ook een behoorlijk magazijntje...
maar dat kunnen we nog wel met erik overleggen, toch?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-01-2012 12:29 #894671 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
Ik had zelf op zich ook wel interesse. Vooral in die Blueline bank en deurrubbers...

Misschien een idee dat iemand het gaat halen (wil ik op zich wel doen), en dat we het nader verdelen zodat het niet in de weg ligt?

Ik heb die adverteerder in elk geval ook al een e-mail gestuurd, want de reservatie is er af op marktplaats. Het zou echt zonde zijn als het op het vuilnisbelt kwam, daar heb ik best een paar liter benzine voor over ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-01-2012 14:48 #894672 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
Heb het afgezegd. Lukt me niet het op te pikken. Als iemand het ophaalt, heb ik wel interesse in het koelvloeistofvaatje.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-01-2012 14:59 #894673 door V300 register
Ik heb de adverteerder een e-mail gestuurd. Als niemand me voor is geweest krijg jij dat vaatje ;)

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-01-2012 18:15 #894683 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
En als de mistlampen origineel zijn, heb ik daar wel interesse in.
Dan vergoed ik de brandstofkosten, vezendkosten wel.
Als het overige materiaal niet kwijt kan, wil ik het ook wel onderbrengen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-01-2012 18:18 #894684 door V300 register
Ik heb nog niks teruggehoord, maar brandstofkosten hoeven in elk geval niet vergoed te worden. Dat zou ik een beetje flauw vinden...

We wachten af ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2012 00:17 #894695 door V300 register
Ik heb afgesproken dat ik de onderdelen morgen ga ophalen.

De mensen die hebben aangegeven de gratis spullen kunnen gebruiken mogen die natuurlijk gratis (of tegen eventuele verzendkosten) hebben. Onderdelen die over blijven die kan ik hier denk ik wel kwijt tot iemand ze kan gebruiken, maar dat zien we dan wel weer...

Het belangrijkste: De onderdelen zullen in elk geval bewaard blijven, en gebruikt worden om onze hobby betaalbaar te houden ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2012 08:20 #894697 door V300 register
Top Bart! Goed geregeld!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2012 12:10 #894702 door V300 register
Wat een topadvertentie, ik ben zeer geinteresseerd in de startmotor als niemand die nodig heeft en nog niet vergeven is. Als dat een mogelijkheid is wordt ik daar heel blij van!

als er nog hulp nodig is, kom ik graag helpen.
[mod] telefoonnummer weggeknipt voor je eigen bescherming [/mod]

laurens

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2012 17:47 #894723 door V300 register
De onderdelen zijn opgehaald, ik zal van de week een gedetailleerde lijst maken met de onderdelen. Wie iets wil hebben, stuur een PM :)

De mensen die hier al hebben gepost iets te willen hebben krijgen dadelijk een bericht van mij.
Edit: @ Alex, je kunt geen PM meer ontvangen, maar de mistlampen (en nog meer spullen als je wilt) kun je komen halen, of ik kan ze opsturen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC