Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-12-2011 12:34 #631704
door V300 register
Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn? is gemaakt door V300 register
Hoi,
Ik heb een principeafspraak voor deze advertentie:
link.marktplaats.nl/516141495
Maar omdat m'n auto nog niet goed loopt, kan ik het waarschijnlijk voorlopig niet ophalen. Ik had alleen de koelvloeistofvaatje nodig, maar moest alles meenemen.
Ik had de gedachte om de rest weg te geven aan clubleden of aan Erik te geven.
Is er iemand hier die het wil ophalen? Kost niets en maar moet snel weg.
Ik heb een principeafspraak voor deze advertentie:
link.marktplaats.nl/516141495
Maar omdat m'n auto nog niet goed loopt, kan ik het waarschijnlijk voorlopig niet ophalen. Ik had alleen de koelvloeistofvaatje nodig, maar moest alles meenemen.
Ik had de gedachte om de rest weg te geven aan clubleden of aan Erik te geven.
Is er iemand hier die het wil ophalen? Kost niets en maar moet snel weg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2011 13:48 #894642
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
ik had eigenlijk wel oren naar die mistlampen, mits origineel, maar Apeldoorn kom ik niet eerder langs dan a.s. zaterdag.
misschien kunnen we wat snellers regelen met iemand die er in de buurt woont/werkt?
misschien kunnen we wat snellers regelen met iemand die er in de buurt woont/werkt?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-12-2011 13:54 #894644
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
Ik kan het ophalen. Ik kom dinsdag langs Apeldoorn, zo rond vier uur 's middags en 9 uur 's avonds (precieze tijden durf ik niet te zeggen) ?n ik ga de 21e naar Erik...
edit: oja, en ik kom ook langs Amersfoort, mocht je het vaatje dinsdagavond al kunnen/willen ontvangen...
edit2: ik wil de mistlampen wel voor je reserveren @Alex, ff kijken wanneer en waar je het dan kan ophalen, bij Erik is makkelijker denk ik?
edit: oja, en ik kom ook langs Amersfoort, mocht je het vaatje dinsdagavond al kunnen/willen ontvangen...
edit2: ik wil de mistlampen wel voor je reserveren @Alex, ff kijken wanneer en waar je het dan kan ophalen, bij Erik is makkelijker denk ik?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2011 14:10 #894645
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
Als je zou willen, graag naar Erik, moet in het nieuwe jaar daar toch eens weer langs gaan.
Groetjes & dank,
Alex.
Groetjes & dank,
Alex.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-12-2011 14:41 #894649
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
Ik weet niet of Erik erop zit te wachten, maar ik heb gehoord dat hij een soort 'magazijn' heeft voor 300 onderdelen. Ik zou het zonde vinden als het allemaal in de kliko wordt gekiepert.... Vandaar.
Dat vaatje heb ik niet snel nodig hoor, maar dank voor het aanbod.
Steven, PB me je emailadres even, dan kan ik je het nummer geven van die man.
Dat vaatje heb ik niet snel nodig hoor, maar dank voor het aanbod.
Steven, PB me je emailadres even, dan kan ik je het nummer geven van die man.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-12-2011 14:51 #894650
door V300 register
Als je z'n e-mailadres PB't, dan komt het goed (of niet, als hij dinsdag niet kan). Erik kan er wel wat mee denk ik, zeker die gereviseerde startmotor. Als Erik er geen behoefte aan heeft trouwens, dan hoef ik 't spul ook niet, en dan ga ik het ook niet ophalen, want dan zit ik er mee. Dus dat moet ik wel ff weten. Je merkt al: ik heb weinig behoefte aan om deze afspraak van je over te nemen...ik wil het graag ophalen en wegbrengen, maar meer ook niet eigenlijk

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-12-2011 15:02 #894651
door V300 register
Tja, dinsdag... oei. Dan kon hij alleen na 22.00 uur. Dus als jij een uurtje langer blijft is er dus een mogelijkheid.
Dus als er nog andere liefhebbers zijn? Mocht ik vanavond niemand hebben, dan bestel ik het af.
Dus als er nog andere liefhebbers zijn? Mocht ik vanavond niemand hebben, dan bestel ik het af.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-12-2011 15:07 #894652
door V300 register
Nee, na 22:00uur is echt te laat, ik heb een verjaardag van m'n oma in Zwolle, dus eigenlijk is Apeldoorn dan al een beetje om, en om dan ook nog een uur bij het bejaardentehuis te gaan wachten. Liever niet

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-12-2011 15:08 #894653
door V300 register
Gelijk heb je. Geen probleem. 
Anyone? :worship:

Anyone? :worship:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2011 17:38 #894657
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wie kan wat gratis onderdelen ophalen in Apeldoorn?
Er moet nog een auto naar Apeldoorn
vanaf mijn werkplaats.
Dat kan wat mij betreft volgende week woensdag.
vanaf mijn werkplaats.
Dat kan wat mij betreft volgende week woensdag.
Moderators: Mark Smeets