VAN meer waard dan inruilpremie?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
volvofiel;183693 schreef : wat een aparte ruitjes in de achterportieren!
kun je daar eens een foto van maken, zowel van binnen als van buiten? Ik ben heel benieuwd hoe dat in elkaar zit, het lijkt wel alsof het later erin is gezet..?
inderdaad, de uitsnede en ruimte voor het rubber is namelijk wel 'zoals het hoort'
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Heb je misschien een chassisnummer/modeljaarcode voor ons? Ik ben benieuwd hoe dit origineel heeft gezeten...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;183717 schreef : het kan zijn dat hier van origine dichte panelen in zaten (zoals op de eerste VANs), maar dat er later toch ruitjes in zijn gezet.
Klopt precies. De later Vans hadden inderdaad de achterportieren van de "gewone" personenuitvoering.
Vroeger had de Volvo dealer in ons dorp ook zo'n Van, maar dan van 1982 (dus een 345 VAN) en die had dichte achterportieren. Had met wetgeving te maken destijds.
Mooie wagen trouwens! Toen wij een aantal jaar geleden een caddy-achtige auto overwogen; was dit een hele mooie optie geweest.
Nu past dat niet meer, kinderen etc.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
AvdAkker;183686 schreef : ik krijg na zo'n reactie de neiging om zowel m'n volvo's als m'n van Gogh in de fik te steken.
Ja, ik vraag me soms ook wel af waarom kunsliefhebbers, historici, geschiedenisliefhebbers etc. zoveel moeite doen. Zeldzame scherfjes of papiersnippertjes van iets worden nog zorgvuldig bewaard en bewaakt. Maar het heeft me wel aan het denken gezet over de waarde van spullen die er nog wel zijn. Zo zijn er veel mensen blij met een foto van hun auto waar ze voorheen/vroeger in reden, maar vaak komt daar achteraan; had ik hem nog maar of ik zou er nog wel een keertje in willen rijden. Daarvoor zet ik me in.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-