VAN meer waard dan inruilpremie?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2011 14:37 #884565 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic VAN meer waard dan inruilpremie?
De handel wil hem vrijwel altijd niet hebben. De 1000 euro is een lokkertje. Als je naar de dealer gaat en je legt 1500 euro minder op tafel dan de vraagprijs van de nieuwe auto en je zegt dat ze binnen een uur moeten beslissen, anders ben je weg, heb je goede kans dat ze akkoord gaan of een heel redelijk tegevoorstel gaan bedenken. Dan kun je deze auto in alle rust verkopen of teruggeven aan ouders.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2011 14:38 #884566 door E. van Oostveen
Vergis je niet in de onderhoudskosten van de meeste nieuwere auto's. Weliswaar zijn de intervallen wat groter, maar de onderdelen zijn vaak ook duurder en er zitten meestal meer onderdelen op die stuk kunnen gaan. 150 euro voor een sensor is vrij normaal en dan moet ie er nog in....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2011 13:59 #884622 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic VAN meer waard dan inruilpremie?
ik was prompt even gaan zoeken naar de foto's van deze VAN, maar kan ze helaas niet meer vinden.. (voor de beeldvorming)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2011 19:52 #884648 door V300 register
Dank voor alle adviezen en andere reacties.
Jos heeft gelijk dat er een deel korting in zit, vandaar die 1000,- Op jouw manier ga ik het wel aanpakken!
Nieuwe auto's zijn duurder, alles is duurder dan George, de onderdelen, aanschaf, verzekering, etc. Maar George moet je goed onderhouden en dat ben ik een beetje zat. Maar dat mag ik vast niet zeggen hier..

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2011 19:58 #884650 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic VAN meer waard dan inruilpremie?

boomroosvis;183516 schreef : Maar George moet je goed onderhouden en dat ben ik een beetje zat. Maar dat mag ik vast niet zeggen hier..

:confused: zeggen wel :yesyes: menen niet :nono: :lol:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2011 20:17 #884651 door V300 register
Ik snap het wel. Zo'n oud beestje zit wat vaker in je hoofd te morrelen dan de gemiddelde auto, en dan hoeft er niet eens wat aan de hand te zijn (meestal wel). Echter, juist dat is onderdeel van wat ik als mijn hobby beschouw, gewoon een beetje nadenken/pluizen over de oorzaak en hoe ik dat (al dan niet) ga aanpakken. Als je dat niet hebt, dan kun je idd beter verder kijken naar iets anders. Mijn zus had hetzelfde. No hard feelings.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2011 21:44 #884662 door V300 register
Ik ben het er totaal mee eens. Zo'n oude auto waar je dan ook nog liefhebber van bent, daar lig je gewoon van wakker.

Zo heb ik 3 nachten wakker gelegen van een gaatje door parkeerschade in de bumper en hoe ik dat kon maken, ben ik een keer 's nachts in de stromende regen de auto gaan controleren omdat ik gedroomd had dat er iets mee was (ik weet het, eigenlijk best wel stom:humor:), ?n ben ik altijd zenuwachtig als de auto een beurt krijgt o.i.d.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2011 19:14 #884721 door V300 register
Hihi!

Maar inderdaad, het is niet helemaal mijn hobby (meer).

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2011 22:53 #884745 door E. van Oostveen

boomroosvis;183516 schreef : Dank voor alle adviezen en andere reacties.
Jos heeft gelijk dat er een deel korting in zit, vandaar die 1000,- Op jouw manier ga ik het wel aanpakken!
Nieuwe auto's zijn duurder, alles is duurder dan George, de onderdelen, aanschaf, verzekering, etc. Maar George moet je goed onderhouden en dat ben ik een beetje zat. Maar dat mag ik vast niet zeggen hier..

Helaas weer een zeldzame volvo naar de schroothoop. Heb ook eens het lef om een Van Gogh weg te gooien als dat je hobby ook niet is........

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2011 23:01 #884749 door V300 register

Erik;183616 schreef : Helaas weer een zeldzame volvo naar de schroothoop. Heb ook eens het lef om een Van Gogh weg te gooien als dat je hobby ook niet is........

Misschien wordt hij ook wel verkocht voor het bedrag dat de dealer nog geeft voor de inruil... Het lijkt me toch dat een ex-liefhebber liever ziet dat de auto naar een nieuwe liefhebber zou gaan, dan naar de sloop. Zeker als het qua geld niks uitmaakt.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC