VAN meer waard dan inruilpremie?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos heeft gelijk dat er een deel korting in zit, vandaar die 1000,- Op jouw manier ga ik het wel aanpakken!
Nieuwe auto's zijn duurder, alles is duurder dan George, de onderdelen, aanschaf, verzekering, etc. Maar George moet je goed onderhouden en dat ben ik een beetje zat. Maar dat mag ik vast niet zeggen hier..
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
boomroosvis;183516 schreef : Maar George moet je goed onderhouden en dat ben ik een beetje zat. Maar dat mag ik vast niet zeggen hier..
:confused: zeggen wel :yesyes: menen niet :nono: :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zo heb ik 3 nachten wakker gelegen van een gaatje door parkeerschade in de bumper en hoe ik dat kon maken, ben ik een keer 's nachts in de stromende regen de auto gaan controleren omdat ik gedroomd had dat er iets mee was (ik weet het, eigenlijk best wel stom:humor:), ?n ben ik altijd zenuwachtig als de auto een beurt krijgt o.i.d.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar inderdaad, het is niet helemaal mijn hobby (meer).
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
boomroosvis;183516 schreef : Dank voor alle adviezen en andere reacties.
Jos heeft gelijk dat er een deel korting in zit, vandaar die 1000,- Op jouw manier ga ik het wel aanpakken!
Nieuwe auto's zijn duurder, alles is duurder dan George, de onderdelen, aanschaf, verzekering, etc. Maar George moet je goed onderhouden en dat ben ik een beetje zat. Maar dat mag ik vast niet zeggen hier..
Helaas weer een zeldzame volvo naar de schroothoop. Heb ook eens het lef om een Van Gogh weg te gooien als dat je hobby ook niet is........
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;183616 schreef : Helaas weer een zeldzame volvo naar de schroothoop. Heb ook eens het lef om een Van Gogh weg te gooien als dat je hobby ook niet is........
Misschien wordt hij ook wel verkocht voor het bedrag dat de dealer nog geeft voor de inruil... Het lijkt me toch dat een ex-liefhebber liever ziet dat de auto naar een nieuwe liefhebber zou gaan, dan naar de sloop. Zeker als het qua geld niks uitmaakt.