wat meer power of toch maar verkopen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 00:27 #875299 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat meer power of toch maar verkopen?
Shotgun op de mistlampen in de onderbumper!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 00:46 #875300 door V300 register

Frankyfire;176270 schreef : of hij gaat alsnog naar de cross, na de onderdelen gedemonteerd en separaat te verkopen. zit nog zat goei spul op.

Ik zou het briljant vinden als hij uiteindelijk voor de cross gebruikt gaat worden! Hem kunnen verkopen voor ? 2100,- en dat niet willen omdat je er geen verlies op wilt maken om hem vervolgens wel in de kreukels te jagen, ik zeg: held! :y:

En mocht je de onderdelen echt zo geweldig kunnen verkopen: laat mij dat adresje ook even weten... :halo:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 08:45 #875301 door V300 register

Frankyfire;176268 schreef : ik ga geen verlies draaien op die auto.
enfin, ut heeft me weer aangezet om het laatste spuitwerk klusje maar af te werken. staat nu weer helemaal (relatief) strak in de lak.

Dus de prijs is nog wat omhoog gegaan?

Geen verlies maken op een v300 is gewoon onmogelijk in mijn ogen.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2011 09:03 #875304 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic wat meer power of toch maar verkopen?
Op een 300 van 500 euro kan je prima wat verdienen. Mijn 340 heeft ? 500 gekost. Toen heb ik de achterremmen gereviseerd + onderhoudsbeurt. (olie, filters en ontstekingsdelen) Heb er ruim een jaar mee gereden, 21.000 km En toen is hij voor ? 750 euro verkocht. Dat is in mijn ogen dan toch winst :)

Maar goed maakt verder niet uit, Frank mag zelf bepalen hoeveel hij vraagt voor de auto. Het is tenslotte zijn auto. En tuurlijk zie ik de auto liever naar een liefhebber gaan dan naar de cross of het circuit. Maar Frank is en blijft degene die daar over bepaald. We hebben daar allemaal een mening over, maar laten we het hier wel gezellig houden!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 09:08 #875305 door V300 register
Precies Kevin, daar wilde ik juist ook een opmerking over plaatsen in de trend van "laten we elkaar wel een beetje in elkaars waarde, jongens?". Franks auto, Franks beslissingen. Als je er echt wat over te zeggen wil hebben, dan hark je maar genoeg geld bij elkaar en koop je de auto :yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 12:38 #875317 door V300 register
Ik neem aan dat Frank daarom ook de cynische opmerking over de cross maakte?

Maar feit is dat 150 euro minder op 2250 toch wel een HEEL nette marge is voor een 300, ook al maak je dan nog verlies, risico van 't vak. Dat blijf ik zeggen. Maar je hoeft het niet te nemen, dat is Franks beslissing.

Ik vind het trouwens nog gezellig genoeg hier hoor, maar ik snap ook dat het raar is om hier over de onderhandelingen te praten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 19:47 #875343 door V300 register
Nou nou, ik heb wel beet met mijn opmerkingen. Wees gerust hij gaat ECHT NIE naar de cross. maar mijn vriendenclub hier die azen er wel op, maar dat doen ze ook op mijn bmw, maar daar blijven ze ook mooi vanaf, tenzij hij echt rot is.
maar ik wil best open kaart spelen.
want handel en wandel blijft interessant genoeg om over te praten.

De auto heb ik voor 2050 euro gekocht. historie is bekend. En ja ik had ook 500 euro minder kunnen uit geven maar dan was het bijv. net weer geen glt, of meer km's of slecht interieur etc. en deze auto was zo goed te controleren qua historie, dat kon feitelijk nooit een miskoop zijn en risico heeft ook zijn prijs.
anyway. de volvo heb ik destijds niet goedkoop gekocht. te duur wil ook niet zeggen, want mij was het destijds dat bedrag gewoon waard.
waar ik nu tegen aanloop is dat de auto me qua vermogen tegenvalt. hij is gewoon te langzaam, of mijn bmw te snel tis maar hoe je het ziet.
maar ik ben zeker wel liefhebber daarom heb ik vrijwel alle slechte punten die ik zelf kon aanpakken aangepakt of uitbesteed. dat kost een paar centen. als je dat bij de aanschaf telt (met name de banden) dan kom ik op dat bedrag uit.
nu heb ik genoeg ruimte om hem te stallen, maar ik vind eigenlijk dat ie een tectylbeurt moet hebben en meer de weg op moet. ik merk in de praktijk dat ik toch vaker de bmw pak en de volvo laat staan. bijv. al vanwege de audio. ja dan kan ik dat ook dat gaan vernieuwen maar ik betwijfel of het dan een daily driver wordt.
Daarom ben ik bereidt hem van de hand te doen aan een liefhebber, maar ik ga er geen verlies op maken, want knor ik lekker zelf af en toe mee rond.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 19:48 #875344 door V300 register
tis dus gewoon nog steeds een vette bak!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 20:45 #875350 door V300 register
Ik begrijp je volkomen! Eindelijk eens iemand die het aandurft om te zeggen dat deze auto's het gewoon waard zijn!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2011 23:39 #875391 door V300 register

General Custom;176161 schreef : Het mocht helaas niet zo zijn :(

Dan heb je je budget uiteindelijk verhoogd gekregen van ?1500 naar potentieel ?2100 door her en der wat te lenen, om vervolgens vast te lopen op de laatste ?150...

Gelukkig zijn er ook nog andere leuke maar goedkopere 340's sedan. Zo ga ik vrijdag eens naar de Millionaire van Frank R. kijken :)

Voor dit bedrag kan je heel wat ander leuks kopen en dat is niks ten nadele van een 360 maar voor 2000 euries kan je heel leuk belastingvrij rijden.:yesyes:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC