wat meer power of toch maar verkopen?
- V300 register
- Verbannen
-
Het gebrek aan vermogen valt me toch wat tegen. Ik heb het idee dat er meer in het blok zit, maar ik heb daar niet nog meer garage bezoeken voor over.
Blok loopt verder lekker hoor daar niet van, maar in vergelijking tot mijn bmw 3.16 uit 84, voegt de auto niet veel toe aan mijn auto-hobby.
De 360 is wel mooi en hebbe ding natuurlijk.
Dik dilemma om em maar weer op te ruimen of er nog in te investeren, ik weet niet of er nog wel meer inzit. het hoeft geen race monster te zijn/worden maar ik had er meer van verwacht. Ik herinner mijn eerste 360 van jaren geleden toch als een wat pittigere auto.
Wellicht iemand tips of trucs of tijd om te helpen een keer om wat zaken aan te passen.
Of iemand interesse in de auto? Hij gaat alleen naar een echte liefhebber natuurlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
veel orgineler dan ik hem heb staat kom ik ze niet tegen.
begin overigens wel te ergeren aan de radio...
zonder usb stick, of cd, cassette..
- V300 register
- Verbannen
-
mijn GLS is overigens best snel. Ik trek bijna iedereen eruit bij het stoplicht..
- V300 register
- Verbannen
-
alleen voor, voor. Hoedenplank wil ik ongeschonden laten.
- V300 register
- Verbannen
-
Als je een 3/5 deurs hebt horen de speakers achter op de C stijlen. Dat je die heel wil laten is logisch, maar op de sloop kan je wel de plastic kapjes vinden om aan gort te snijden. erachter is alles al aanwezig, wat gaten betreft. Misschien dat je nog de plastic 'dopjes' moet hebben om de schroeven in te draaien, dat weet ik niet. (heb ze zelf nog niet gemonteerd)
Het handigste is om even de bestaande speakers uit de behuizing te halen en te meten, voor en achter zijn dezelfde maat, en dan even bij een brezan achtige langsgaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Elke willekeurige opbouwspeaker kun je bij de voetenruimte kwijt. als je dit netjes wegwerkt (eenvoudig) is dit een prima oplossing.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En kijk eens naar deze post uit het grote caraudio topic voor de speakers voorin:
forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=121770&postcount=150
- Mark Smeets
- Moderator
-
flyhart;173810 schreef : Nou, ik heb laatst de volvo boxjes van Boris overgenomen, die zijn prima. JIj hebt zeker de blaupunkt erin zitten? die zijn idd ruk.
Ook de originele Volvo speakers zijn ruk als je beter gewend bent

Gewoon een goedkoop setje pioneers bij de mediamarkt halen van 10 cm. Qua prijs / kwaliteit altijd wel redelijk. Radio met usb kost ook maar 80 euri ofzo ondertussen..
Tsja en meer vermogen? Je kunt er een 2.3 ingooien, maar dat was vast niet de bedoeling?